VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.
|
 |
« on: January 28, 2019, 11:46:25 AM » |
|
Liverpool trøjer Sam Allardyce har sagt, at Davy Klaassen burde have lavet fodbold sin prioritet over penge, da han fik chancen for at kickstart sin karriere i Napoli denne uge. Everton-lederen hævder, at en deadline-dag lånet flyttes til den italienske titel chasers kollapsede på grund af en tvist om Klaassens billedrettigheder. The £ 23.6m sommer underskrivelse er blevet frosset ud under Allardyce, og vicevært manager David Unsworth før ham, der har lavet tre Premier League starter siden hans ankomst fra Ajax. Allardyce mener, at den nederlandske international savnede en indbydende mulighed for at spille: Det forekom ikke det normale slags problem for at stoppe en overførsel igennem. Han tilføjede: Det er spillerens magt med agenten. Der er intet andet, vi kan gøre ved det. Hvis jeg sidder i den chelsea trøjer position og har en agent, arbejder agenten for mig, ikke omvendt. For mig ville det aldrig have været en økonomisk beslutning. Selv hvis jeg tabte penge, ville jeg gå, fordi jeg ville gerne spille fodbold. Davy vil spille, men om han har den fulde historie, jeg ikke ved. Jeg kan ikke spekulere meget mere, andet end Davy er skuffet, og vi er skuffede. Allardyce foreslog Napolis insistering på at eje midtbanespillerens billedrettigheder, selv midlertidigt, var roden til problemet. Det er tilsyneladende normen på den klub, sagde han. Om billedrettighederne ikke er valideret eller overtaget af klubben, ved jeg ikke. Det var helt nede til agent og Napoli virkelig. Allardyce insisterede på, at Klaassen ikke ville blive udstødt fra førsteholdets hold. Davy Klaassen giver dig ikke den slags problemer nogle spillere gør, når de ikke er involveret. Han er en super professionel og en super drenge, og han kommer napoli trøjer ind og prøver sit bedste i træning hver dag. Allardyce har sagt, at Everton var i stand til at underskrive Theo Walcott for en nedsat £ 20m på grund af Arsenals respekt for vingen. Walcott er sat til at stå over for Arsène Wenger side om lørdagen lidt over fjorten dage efter at have afsluttet en 12-årig karriere hos klubben. Han har haft en imponerende start på Everton og scorede begge mål i en vigtig sejr over Leicester City i midtuke og skabte en equalizer mod West Bromwich Albion på sin debut. Walcott var på ingen måde en billig erhvervelse, især da Everton matchede sin £ 110.000-en-ugers Arsenal løn, men gebyret var ikke ublu i det nuværende marked for en 28-årig engelske international med 397 spil og 108 mål i top -flight fodbold. Walcott havde også 18 måneder på sin Arsenal kontrakt, men respekten mellem begge parter, Allardyce har hævdet, gjort for en ukompliceret og billigere overførsel. Jeg tror, at mange forhandlinger blev udført af Theo, sagde han. På grund af hans service til klubben og det faktum, at han ville acceptere hvad Arsène gjorde - er han ikke en besværlig spiller, der ville smide legetøjet ud af vognen - den milan trøjer respekt mellem ham og klubben resulterede i bevægelsen. Han kunne have gået tilbage til sin hjemby klub Southampton, som var vores store rivaler, men den udfordring han ser hos Everton - kan han få Everton til, hvor de vil være? - han ville hjælpe med det. Der er ingen nemme forhandlinger med Arsenal, tror dig på mig, men i sidste ende blev forhandlingerne kommet til hvor vi gjorde og insisteren for første gang nogensinde fra Theo, som han ønskede at forlade, plus respekten for hinanden og den service han havde gav sandsynligvis en faktor. Allardyce nægtede at bekræfte Walcott ville starte mod sin gamle klub. Vi skal være lidt forsigtige, sagde han, fordi han spiller 90 minutter to gange om tre dage, er det ikke noget han har været vant til i denne sæson, selv om han ikke har haft en skade. Séamus Coleman står over for en lignende vurdering efter hans fremragende afkast fra en 10-måneders lay-off med et brudt ben på onsdag.
|