Bone and Joint Health
October 16, 2025, 01:40:55 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Liverpool tröja Den snabbaste hopparen i träning över fem furlonger är bara för snabb för topp sex-  (Read 96 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 28, 2019, 02:11:08 PM »

Juventus tröja Den snabbaste hopparen i träning över fem furlonger är bara för snabb för topp sex-furlonghästar som favorit Limato. Hennes tid var nära banans rekord och varför en karriär-bästa prestanda. Vinnande jockey Paul Mulrennan var verkligen imponerad. Han sa: Hon är inte komplicerad, jag pekar bara henne i rätt riktning och hon tar av - hon är som ett flygplan. Hon har gett mig mina första två Grupp Ones. Hon är väldigt speciell för mig. Mekka s ängels tränare Michael Dods, som köpte henne för 16 000gns som Liverpool tröja årig, hade en sömnlös natt före loppet på grund av marken. Han var dock nöjd när han avancerade kursen före racing. Jag var oroad över att regnet inte skulle komma i tid , sa han: Hon är inte bäst att vara bra för fast men i god mark har extra redskap. Henry Candy, tränare av Limato, var inte förtvivlad i nederlaget och medgav att det var ett experiment att ta det bästa över fem. Jag tror inte att han var lika bra som i juli-cupen på Newmarket, men Mekka s Angel är en strålande fylly, sa han. Jag är fortfarande övertygad om att han kommer att få en mil men sex furlongs på torv är troligen perfekt för honom. George Baker satte sig i linje för veckans tur med en utmärkt taktisk insats på Quest For More i Lonsdale Cup. Han tog sin andra stjärna på Pallasator på hans klackar. Paketet, inklusive marknadsledaren Clever Cookie och Trip To Paris, var fem långa längre tillbaka. Det är ingen förändring för andra mil och en halv och när det slog hemmet stannades Quest For More inte. Endast Wicklow Brave nöd från packet att utmana, men hans ansträngning petered ut med en furlong att gå. Quest for More var Chelsea tröja inte för att fånga och Pallasator körde igen för att säkra andra med Wicklow Brave third. Baker förklarade den nya taktiken. Vi hade en chatt på förhand och tyckte det var bäst att hålla det enkelt, sa han. Han är en väldigt villig häst och fortsätter att hitta dig. Vinnande tränare Roger Charlton tillade: Det är så trevligt att ha dessa gamla boenden. George gav honom en fantastisk åktur. Vi har hans furlong efter posten. Det tog George en halv mil för att dra honom upp idag. En stayer säkert och två miles är hans bästa resa. Marken kommer att diktera var och när han tävlar när han föredrar det snabbt - det är för mjukt på Ascot i Gold Cup. Jamie Spencer håller sin vinnare-en-dag-strejkfrekvens vid Ebor-mötet med den tredje segern från från takten på Nemoralia in the Sky. Bet City Of York Stakes. Vinnande tränare Jeremy Noseda har däremot Chelsea tröja varit i doldrums. Gruppens tre lopp var hans enda 13: e framgång i året. Nemoralia är ett underbart fält att ha runt och frågar allt om henne, sa Newmarket-tränaren. Hon har några tuffa uppgifter vid Royal Ascot och Chantilly och hade rätt att vinna detta. Roger Varian sa att efter utspelad s Group One segrar vi på onsdag att hans stab skulle vara värt att följa för resten av säsongen. Hans Barsanti var välbyggd för öppningshandikappet och vann under stabil jockey Andrea Atzeni, trots att han hade stor vikt. Han arbetade med Uppskjuten för 10 dagar sedan och att han kallade honom mycket, säger Variant. Det är svårt att lägga vikt på fältet i handikapp här men släppa honom tillbaka till 12-furlongs hjälpte han var i Ebor men den här tävlingen gjorde mer mening för honom. Vi är inte en hästgård och det var viktigt för Barsanti att vinna och visa det. Vi har gott om att springa nu men du har förmodligen inte fått se Barsanti igen. Han har varit på språng sedan februari och slutade inte av de första tre. Han har gjort tillräckligt för säsongen och kommer bli en trevlig häst för nästa år.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: