Bone and Joint Health
October 14, 2025, 09:18:27 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Leverkusen trøje I et eksklusivt interview med MARCA udtrykte Diego Simeone sine komplekse følelser  (Read 117 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 28, 2019, 02:40:23 PM »

Liverpool trøje I et eksklusivt interview med MARCA udtrykte Diego Simeone sine komplekse følelser over for Atletico, hans tid med ansvar og hvordan det hele vil ende. Reinvention er ordet på den argentinske træners sind, da han må tilpasse sin filosofi og stil til at napoli trøje imødekomme nye krav på Colchoneros ind i en ny æra. Det vil være svært at finde et hold bedre end Atletico, sagde han. At reducere min kontrakt var, hvad der var bedst for klubben. Jeg skal arsenal trøje fortsat være meget krævende for mig selv for at kunne udvikle sig. Jeg styrer mig selv med energi, forskellige fornemmelser og hvad jeg opfatter, men mange mennesker siger allerede, at jeg forlader. Det er alt sammen forbundet med det jeg føler, den følelsesmæssige side. På trods af den kortere kontrakt har forholdet Simeone med bestyrelsen stadig en god en. Forholdet er godt, og bestyrelsen havde evnen til at holde Radamel Falcao i et meget vanskeligt øjeblik, hvilket ikke var let, sagde træneren. Hvis vi alle kan skubbe imod vores mål alle sammen end jeg Jeg er sikker på, at der er gode ting foran os. Gennem sin tid på Rojiblancos har debatter om hans spilleart været overflod, men det forstyrrer ikke argentineren så længe hans hold fortsætter med at vinde. Kritikere en træners filosofi er en måde at gøre din opinon kendt eller kritisere, sagde han. Det tottenham trøje er intet at forstyrre, fordi du skal have stor tillid til det, du ved og tror. Jeg troede aldrig, at jeg var her i denne situation fem år senere, fordi jeg ser på de udfordringer, jeg ser dag for dag. Refinanciering inden for spillerne, personalet og mig selv, der er den stærkeste motivator, fordi mange af de spillere, der er her nu, var sammen med mig for fem år siden.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: