Bone and Joint Health
October 13, 2025, 09:25:39 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Barcelona trøjer børn Den argentinske træner siger, at han ikke har til hensigt at fortælle sine sp  (Read 161 times)
NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.

View Profile
« on: January 28, 2019, 03:20:31 PM »

Roma trøjer børn Den argentinske træner siger, at han ikke har til hensigt at fortælle sine spillere at roe sig, selv i kølvandet på Jamie Vardys blinkpunkt i Leicester for otte dage siden. Englands stjernen savnede lederne 4-0 sejr over Swansea i går, efter at han blev sendt ud i 2-2 hjemmehold med West Ham for otte dage siden. Han blev automatisk forbudt for et spil til det røde kort, men han venter på en FA-diskussions kommissions beslutning om, hvorvidt han vil savne de næste to kampe efter at have fulgt sin vrede reaktion på afskedigelsen. Pochettino s unge engelske ess Dele Alli Barcelona trøjer børn har vist sig at have et quickfire temperament denne sæson. Men hans manager sagde, at han ikke havde planer om at fortælle nogen af ​​hans spillere at spille det køligt forud for aftenens crunch besøg i West Brom. I fodbold kan du ikke sende en besked for at være forsigtig med spilleren, sagde han. De skal være fri til at spille. Hvis du oversætter den besked, så sætter du deres idé i deres hoved, i deres sind, og altid er de hæmmet. Spurs sagde, at de ikke planlagde at opgive titeljagen uden en massiv kamp, ​​da de vandt 4-0 på Stoke for en uge siden. Og Pochettino afslørede, at han havde vundet på Britannia Stadium, før de sparkede. Jeg kan lugte det. Jeg troede det var umuligt PSG trøjer børn ikke at vinde de tre point, tilføjede han. Du kan mærke det fra spillerne. Det er fantastisk. Vi skal kæmpe nu for ikke at miste den følelse. Pochettino forklarede også for første gang, at han er så vigtig at have så mange engelske spillere i hans hold. Elleve England-fødte spillere har spillet i ligaen denne sæson, og Alli, Harry Kane, Eric Dier, Kyle Walker og Danny Rose ser alle ud til at gå til Euro 2016. Det handler om identitet Vi er en engelsk klub og for mig er det vigtigt at skabe en god balance mellem spillerne og for at bevare kulturen. Vi bor i England, engelsk kultur er vigtig, og du kan ikke være i en engelsk klub ved hjælp af argentinsk kultur, eller fransk, italiensk eller hvad som helst. Det er vigtigt for de udenlandske spillere, Arsenal trøjer børn som ved, at de skal integrere sig i kulturkulturen, og ikke den modsatte måde. Det sker meget, ikke bare i fodbold, men i fodbold, hvis lederen er argentinsk, bringer han mange argentinske spillere, folk eller spanske folk, for mig virker det ikke. Det var min egen ide. Jeg har ikke kopieret nogen. Det har arbejdet hidtil. Så langt så godt.

my web blog ... Real Madrid trøjer børn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: