JosefaOof
|
 |
« on: January 28, 2019, 05:00:51 PM » |
|
Roma trøjer Tilbageleveringen af Alfred Riedl til coach af det nationale Indonesiske nationalhold bringer velsignelse til Christian Gonzales. Arema Cronous Attacker får igen mulighed for at vende tilbage for at forsvare Røde og Hvide, trods de sidste par år, blev hans navn glemt. Efter Alfred Riedls afgang, er ingen af de senior nationale holdbusser, der tror på evnen hos spillerne, der hedder El Loco dette. I tre år ses den uruguanske blodige naturaliseringsspiller ikke længere hos Røde og Hvide hold. Men endelig kom han tilbage. Det var ikke kun Riedl faktor, der gør Gonzales givet mulighed for chelsea trøjer at komme tilbage til landsholdet. Eva Gonzales s mands præstation er meget stabil i de seneste årstider. Sammen Arema, alder 37 år reducerede ikke skarpheden foran modstanderens mål. Denne sæson alene har han scoret fire mål fra tre spil. El Loco skærper i stigende grad ved altid at scorer i hvert spil, dvs. modstanderne Persijap Jepara, Persik Kediri og Sriwijaya FC. Selvom han ikke kører meget, har han en positionering og instinkt til at score en speciel. Jeg er meget begejstret for at få en chance for at spille for landsholdet igen - det vil være min stolthed, og jeg vil gå tilbage og jeg vil forsøge at give det bedste til Indonesien, sagde Gonzales. Ringe ejerens fulde navn Christian Gerard Alfaro Gonzalez fik også støtte fra medarbejderkonsulent Arema Cronus. Assistent Coach Arema Joko Susilo kaldte en typisk angriber som Gonzales ganske sjælden i Indonesien. Som et forward center er Gonzales stadig det bedste. Udover skarpheden og effektiviteten tottenham trøjer af spillet er de fysiske aspekter også af særlig interesse. Spillere, der optog 19 sæler med det indonesiske landshold, er stadig værd at spille for landet, fordi det har udholdenhed udholdenhed over den gennemsnitlige spiller sin alder. Det er meget god fysik, og det påvirker ydeevnen for at holde det stabilt, sagde Joko Susilo. Vi kan stadig spille på ISL-niveau og fortsætte med at score mål for at bevise, at Christian Gonzales stadig fortjener en chance i landsholdet. Tale om præstation på klubben, i to sæsoner på Kanjuruhan Stadion, har El Loco altid været den mest effektive single-angriber. Ikke underligt, at denne sæson træner Suharno altid sætter ham i startlinjen, men der er stadig nogle yngre strejdere. El Loco s tilbagevenden til landholdet er ikke den eneste overraskelse ved klubben mednavnet Singo Edan En napoli trøjer anden hændelse er inkluderelsen af navnene på Irsyad Maulana og Gede Sukadana. Selv om begge er stadig i Kanjuruhan, er begge stadig i seks spillere Arema hed Alfred Riedl. Udover disse tre navne er andre spillere Ahmad Bustomi, målmand Kurnia Meiga og Victor Igbonefo. Sende seks spillere til landslaget for at supplere den imponerende præstation af denne sæson Aremania idol team.
|