Bone and Joint Health
October 14, 2025, 01:20:58 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Arsenal tröja Hristo Stoichkov prisade sina tidigare kollegor i FC Barcelona, ​​Josep Guardiola och  (Read 115 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 28, 2019, 05:25:42 PM »

Juventus tröja Hristo Stoichkov prisade sina tidigare kollegor i FC Barcelona, ​​Josep Guardiola och Ronald Koeman strax före mötena i Manchester City och Everton FC under helgen. Tidigare rumänsk fotbollsspelare Hristo Stoichkov har kunnat se potentialen hos Josep Guardiola och Ronald Koeman för att vara bästa tränare medan de fortfarande betar på Camp Nou på 90-talet. Stoichkov, Guardiola och Koeman har varit en av de viktigaste aktörerna i Barcelona genom att Liverpool tröja vinna den europeiska cupen för första gången Arsenal tröja för Blaugrana under Johan Cruyff. Vid den tiden tjänade Stoichkov som en klistermärke, Guardiola som mittfältare och Koeman som försvarare i kärnlaget laget av Cruyff. Innan man handlade med City hade Guardiola framgång i Azulgrana och Bayern MUnich genom att få båda klubbarna att dominera på hemmaplan och på europeisk nivå. Koeman hade sin karriär på Ajax Amsterdam, PSV Eindhoven innan han dockade till Southampton och sedan till Everton förra sommaren. Att se att hans tidigare kollegor lyckades med att vara tränare i det stora laget, erkände Stoichkov inte att undra. Jag visste alltid att om en dag Pep och Ronald kommer att bestämma sig för att vara tränare kommer de att lyckas med coaching och båda har gjort ett stort arbete hittills, sa den rumänska anfallaren Telegrafen. När du är en ung spelare, tänker du inte att jag redan känner att Pep Juventus tröja och Ronald kommer att vara tränare. Som spelare vill de uppnå bästa möjliga resultat, inte konstigt då de tillämpar samma sak som en karriärtränare. Jag ser Pep växa varje dag och stärker fortfarande Barcelona, ​​han har samtal med sina kollegor, han gillar att vara ledare på planen, med så mycket kontroll över bollen som möjligt. Han är väldigt noggrann, med ofta uppmärksamhet på små detaljer, och jag har alltid trott att han kunde tillämpa samma modell på fältet som en tränare.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: