Bone and Joint Health
October 14, 2025, 12:04:07 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Juventus tröja Både Wenger och Klopp har kritiserat Uniteds beslut att signera Pogba från Juventus  (Read 213 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 28, 2019, 05:40:48 PM »

Arsenal tröja Både Wenger och Klopp har kritiserat Uniteds beslut att signera Pogba från Juventus i en världsrekordaffär på 112 miljoner pund. Men Mourinho har slagit tillbaka och lurat på respektive Arsenal och Liverpool chefer. Mourinho har berättat för duoden att utgifterna så mycket aldrig kommer att bli deras problem eftersom deras klubbar inte kan ha råd Chelsea tröja med sådana erbjudanden. När jag hörde några av kommentarerna och hörde några av cheferna kritiserar det Liverpool tröja tror jag inte att de har problemet, för att du måste ha det här problemet måste du vara hos en av världens bästa klubbar. Mourinho förnya chansen att arbeta med Pogba och erkänner att utmaningen är att komma tillbaka till klubben som han lämnade 2012. Han har allt. Jag säger alltid att i fotboll kan du vara en super spelare, som han är, men ett lag är ett lag och du måste lära dig hur man spelar hur man spelar med dig. Vi måste få ut det bästa av honom och det här kommer att bli en process. Om han behöver skydd så är jag här för att skydda. Jag vet att vissa människor tror att han tjänade första gången han rör bollen, men han är här, men jag är här för att skydda honom och är vad som är en fotbollsspelare. För Manchester United, en referens för denna klubb. Jag är så glad. Han ser ut som ett barn som stöder sin gamla skola och söker personer som han bryr sig om och människor som älskar honom mycket. Så jag tror att efter ett par dagar kommer han att känna att han lämnat klubben. Så jag tror på anpassningsnivå, han är Chelsea tröja inte en ny spelare - han är bara ett barn hemma.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: