Bone and Joint Health
April 18, 2025, 08:17:08 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Juventus trøje Sporting Clubes centrale forsvarer og ex-Barcelona mand Jeremy Mathieu stjal overskr  (Read 149 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 28, 2019, 07:47:37 PM »

Roma trøje Sporting Clubes centrale forsvarer og ex-Barcelona mand Jeremy Mathieu stjal overskrifterne efter at have givet sine tanker om hans tidligere hold før de to sider mødes denne onsdag i Champions League. Franskmandens afgang fra den catalanske klub gik glat og spilleren opfordrede Barcelonas præsident Josep Maria Bartomeu til at diskutere det. Jeg inviterer præsidenten til at tale med mig efter kampen, sagde forsvareren i sit nylige interview med MARCA. Hvis han vil, skal liverpool trøje vi tale efter spillet, så vil jeg give ham mine tanker. Mathieu talte også om hans forhold til Barcelona-forsvarerne Gerard Pique og Javier Mascherano. Vi tabte som et hold, og vi vandt som hold, reflekterede han. Jeg har ingen problemer med dem, men ordet ven er meget stor, og jeg tror ikke, der er mange venner i fodbold. Sporting vil være vært for Messi og Co. på Estadio Jose Alvalade, og Frankrigs internationale forbliver positiv, at hans side kan vinde. Det er et specielt spil for tottenham trøje mig, sagde den 33-årige. Vi glæder os til dette spil, vi er hjemme, og vi har flere muligheder. Hvis vi vinder, har vi en bedre chance for at kvalificere. Selv om Barcelona er favorit til at tage de tre point hjem, er Mathieu overbevist om, at hans klub kan give en stærk præstation. De er favoritter, men vi vil forsøge at gøre vores bedste for at vinde denne kamp, sagde han. Endelig åbnede spilleren sig om sit liv i Portugal. Jeg ligner hvordan jeg lazio trøje var i Valencia, afslørede Mathieu. Jeg føler mig fri og selvsikker nu.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: