Bone and Joint Health
July 13, 2026, 09:07:41 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Napoli trøjer børn Karim Benzema har ikke spillet for Frankrig siden oktober 2015. Real Madrid træn  (Read 115 times)
NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.

View Profile
« on: January 28, 2019, 07:59:56 PM »

Manchester City trøjer børn Karim Benzema har ikke spillet for Frankrig siden oktober 2015. Real Madrid træner Zinedine Zidane har støttet Karim Benzema s krav om en tilbagekaldelse til frankrigskampen og sagde at angriberen er skadet Chelsea trøjer børn af hans internationale eksil. Benzema, 29, har ikke spillet for sit land siden oktober 2015, da han blev navngivet i sin igangværende undersøgelse af påstået udpressning af sin internationale holdkammerat Mathieu Valbuena. I sidste måned krævede Benzema, at Zidanes tidligere franske holdkammerat og den nuværende Les Blues-træner Juventus trøjer børn Didier Deschamps gav ham en forklaring på hans fortsatte fravær, før han afslørede i sidste uge, at der ikke var etableret nogen kontakt mellem parret. Madrid-angriberen har forblevet en regelmæssigt førende hold under Zidane i denne sæson, hvilket medførte 17 mål for klubben denne sæson, og hans træner siger, at han fortjener en international tilbagekaldelse. Ikke fordi jeg kan lide ham, ikke fordi vi er tætte; Fordi han viser, at han er den bedste periode, fortalte Zidane, som vandt 108 caps til Frankrig, Canal +. Det gør ondt på ham, fordi han vil komme tilbage til holdet. Han er en spiller, der kan spille, vi ved, hvilken spiller han er, og han vil gerne komme tilbage til frankriget. Han elsker holdet. Men du er nødt til at acceptere beslutningen fra en Inter Milan trøjer børn landsholds træner, en træner, en entourage ... hvad han gør er enestående, jeg er glad for at få ham med mig.

my web blog ... Real Madrid trøjer børn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: