Bone and Joint Health
October 16, 2025, 01:50:51 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Manchester City tröja barn Real Sociedads nya chef, David Moyes medger att han njuter av sitt nya l  (Read 91 times)
ValentinaM
Full Member

I'm Valerie and I live in Toongi. I'm interested in Biological Sciences, Kiteboarding and Italian art. I like travelling and watching Modern Family.

View Profile
« on: January 28, 2019, 08:08:44 PM »

Inter Milan tröja barn Real Sociedads nya chef, David Moyes medger att han njuter av sitt nya liv i Spanien Ändå erkänner den tidigare Manchester United-chefen förra säsongen att han fortfarande är lite begränsad av språkproblemet. Det svåraste är verkligen språket. Det är en helt annan sak, så är kulturen här. Men jag började njuta av maten här, säger Moyes som rapporterats av Fotboll Espana på onsdag. Jag tar spanska lektioner och hittills har jag haft fem möten, men i det sjätte mötet kan jag inte komma till middag med reportrarna, fortsatte han. Dessutom erkände Inter Milan tröja barn Moyes att jämfört med de två engelska klubbarna som han tidigare hade byggt, hade Real Sociedad en skillnad vad gäller träningstid. Förutom träningstider som går mer eftermiddag, kan Moyes inte längre träffa sitt lag efter lunchtimme. Ja i England började vi träna några timmar tidigt, men jag blir van vid den. Men Juventus tröja barn den största skillnaden här är att jag inte längre kan träffas med mitt lag mellan två och fyra klockor. Jag kan inte träffa eftersom jag inte vet var de går på dessa timmar, förklarar Chelsea tröja barn Moyes. Men jag gillar verkligen min tid här. Jag fick tid att lära känna spelarna, klubbarna och mer relaterade till den här klubben, fortsatte han. Moyes själv officiellt ockuperade Real Sociedad coaching bänk i november 2014. Efter klubben bestämde sig för att skjuta Jagoba Arrasate från bänken, Moyes som förra säsongen fördjupa Manchester United i 12: e position Premier League slutklassen menas också att kunna undvika Sociedad från motgång .

My web site - PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: