Bone and Joint Health
October 14, 2025, 01:56:26 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bayern trøjer Jack Wilshere tikker off de vigtige markører i hans opsving til fodboldniveauet, han  (Read 78 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 29, 2019, 12:02:30 AM »

Barcelona trøjer Jack Wilshere tikker off de vigtige markører i hans opsving til fodboldniveauet, han vil være ved konsekvent - og han krediterer en del af det til en ændring i kost. Midtbanespilleren, der har spillet seks fulde spil i tre uger og scoret i 2-2-ugen mod Chelsea onsdag, sagde: Jeg har været mejeri- og glutenfri i seks uger. Mine børn siden fødslen har været mejeri- og glutenfri. De få gange jeg har haft mejeri på hotellet har jeg haft en forstyrret mave. Men jeg skar det lige ud helt og jeg synes, jeg ser bedre ud. Jeg har bestemt tabt en lille smule af vægt. Jeg er slankere og nok en smule montør også. Jeg føler, at jeg kan vare længere. I slutningen [af uafgjort mod Chelsea] da vi scorede det andet mål, dortmund trøjer tænkte jeg: Kom igen, vi kan gå igen. Jeg følte mig godt. Schemaet om to spil om ugen kan føle sig besværlig og presset for mange, men Wilshere har en stor appetit til at spille i 90 minutter to gange om ugen. Det var vigtigt for ham at ryste igennem den slags fixtureliste, der spillede godt og følte sig stærk, og da han gik væk fra banen med et mål, en præstation og et reddet punkt mod Chelsea, talte det mængder, at han vil have mere fodbold end en hvile. For mig er det godt at vide, sagde han. Det giver mig tro på min krop. Jeg har aldrig spurgt det. Jeg har aldrig tænkt før spillet: Fodboldtrøjer Børn Jeg er lidt træt i dag, og dette er det tredje spil i seks dage. Jeg var klar til at gå. Jeg kender min krop godt. Jeg kender de rigtige fødevarer til at spise. Jeg kender den bedste måde at genoprette og få den rigtige mængde søvn. Jeg har gjort det gennem årene, og jeg tror nu, at jeg er i den bedste form, jeg nogensinde har været. Han vil sandsynligvis sidde ud en eller begge Arsenals cup spil kommer op, med Nottingham Forest i FA Cup i weekenden efterfulgt af et League Cup semifinale førsteben mod Chelsea. Efter at have vundet tilbage til den almindelige Premier League fodbold og scoringer og mål, håber han, at meddelelsen kommer igennem til Gareth Southgate, at hans fitness fortjener at have tillid til en opkald fra England. Jeg hørte hvad England manager sagde før den sidste hold blev annonceret. Han sagde, at vi skal spille i Premier League-ugen i uge ud og det gør jeg nu. Forhåbentlig kan det fortsætte. Wilshere forbliver håb om, at en ny Arsenal-kontrakt snart kommer til udtryk. Der er ikke sket milan trøjer nogen fremskridt i løbet af den hektiske vinterplan. Ingen dato planlagt, sagde han, men jeg ser chefen hver dag, så vi vil se. Arsenal har gennemført en aftale for at underskrive den græske forsvarer Konstantinos Mavropanos. The Guardian rapporterede onsdag, at den 20-årige havde rejst til London for at færdiggøre en £ 1,9m (€ 2,1m) flytning, og klubben bekræftede underskrivelsen på torsdag. Den unge græske forsvarer Konstantinos Mavropanos har underskrevet for os, en officiel klub erklæring læst. Han kommer fra PAS Giannina, hvor han har lavet 16 græske Super League optrædener siden at bryde ind i første hold sidste sæson. Vi vil gerne byde Konstantinos velkommen til klubben og ønske ham godt for fremtiden.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: