Bone and Joint Health
October 16, 2025, 03:55:44 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Inter trøje Roy Keane har taget sigte på amerikanske klub ejere og siger, at de hellere vil have tr  (Read 100 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 29, 2019, 12:51:30 AM »

Dortmund trøje Roy Keane har taget sigte på amerikanske klub ejere og siger, at de hellere vil have trænere med en flot tan og rigtig hvide tænder end konventionelle ledere, før nulstilling på Sunderland-ejeren Ellis Short, der siger at Martin ONeill ikke burde have blevet afskediget ved stadion of light. Mens Keane forlod Sunderland kort efter, at Short tog ejerskab i 2008, henviste han ONeills omstridte afdækning i 2013 specifikt. ONeill blev erstattet af Paolo Di Canio, der sparsomt reddede klubben fra nedrykning, før Gus Poyet overtog efter italienskens 13 kampe. Det ser ud til at komme ind i spillet, mere i England med mængden af ​​udenlandske ejere. Især milan trøje amerikanerne. De synes at elske en træner, der har fløjten rundt om halsen, et udklipsholder og en solbrun og rigtig hvide fodboldtrøjer børn tænder. Det giver dig en chance, sagde Keane. Martin er gammel skole, han kan lide at styre klubben, mens mange klubber ansætter - det er endda på deres kontrakter nu - trænere. Jeg synes det er trist, fordi mange klubber ikke behøver trænere, de har brug for gode ledere. Hvad angår Sunderland, sagde Keane: Martin er en god manager, og alle ved det, de burde lige have forladt ham alene der. Keane mener imidlertid, at de svagheder, som begge har lidt - især hans mislykkede stave i Ipswich Town - fungerer som motivation med det internationale hold. Det er altid i din natur med sport, hvis du er leder, sagde han. Jeg formoder, at jeg føler det samme med skuffelse fra Ipswich. Du føler dig altid tottenham trøje og går ud for at bevise folk forkert. Det giver dig lidt energi at sparke på. Det er lidt anderledes med [ONeill], fordi hans track record er ret anstændigt og min er skitseret, men du bruger det altid som en form for motivation. ONeill og Keane er ude af kontrakt med Republikken Irland i slutningen af ​​Euro 2016, og sidstnævnte er især fast besluttet på at vende tilbage til klubledelsen. FAI og ONeill siger, at de er afslappede og vil diskutere situationen efter turneringen. Tegnet i en skræmmende Gruppe E med Sverige, Belgien og Italien, ser Irlands udsigter dystre ud. Keane sagde: Vi tror helt sikkert, at vi kan komme ud af gruppen, og så tager du det derfra. Selv som en spiller tror du aldrig rigtig ud over det. Du kan ikke på grund af faldgruberne, men jeg tror bestemt, at vi kan komme ud af gruppen.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: