Bone and Joint Health
October 15, 2025, 09:35:43 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Juventus tröja barn I ett känslomässigt brev på sina sociala nätverk sa Alvaro Morata äntligen adjö  (Read 90 times)
GQWDani871
Full Member

I'm a 40 years old and work at the high school (Architecture). In my spare time I try to learn English. I have been twicethere and look forward to go there sometime near future. I love to read, preferably on my ebook reader. I really love to watch

View Profile
« on: January 29, 2019, 01:01:17 AM »

PSG tröja barn I ett känslomässigt brev på sina sociala nätverk sa Alvaro Morata äntligen adjö till Real Madrid. Han uppgav att Los Blancos är hans hem och tackade stöd från alla som har följt honom på sitt andra äventyr hos klubben. Anfallaren väntade tills hans undertecknande blev officiell innan han skrev. Idag är en speciell dag, annorlunda ..., började brevet. Det finns många saker jag skulle vilja säga, det finns många känslor, många minnen är nu trångt i mitt huvud ... idag slutade min andra etapp i Real Madrid, imorgon börjar en ny utmaning i min karriär. Jag är säker på PSG tröja barn att vissa inte förstår mitt beslut, andra Juventus tröja barn kommer säkert inte att stödja det ... men i slutändan är det mitt beslut. Jag går hem, för det är hur jag känner till Real Madrid. Jag går med ett gott samvete och varje minut har jag haft tur att bära den här skjortan, inklusive i ett otroligt år då vi har vunnit fyra titlar - ett år som säkert inte du eller jag, kommer någonsin att glömma ... Jag har bara tack för Real Madrid för att jag är den spelare jag är nu tack vare denna klubb, och jag vill utnyttja dessa linjer av avsked för att tacka alla. Tack vare presidenten för att ha förstått min vision, att förstå att jag har fattat ett beslut och respekterar det. Tack också till coachingpersonalen för allt som de har hjälpt mig och bidrog till, idag är jag en bättre spelare än igår på grund av dem. Till mina kollegor, de med vilka jag har delat en otrolig årstid och till varje enskild anställd i klubben som varje dag strävar efter att göra livet enklare för spelarna. Naturligtvis tack vare fansen, för sedan jag återvände har du fått mig att känna mig älskad och värderad, har alltid varit där från min presentation fram till den sista natten i Cibeles ... Slutligen, det viktigaste, tack vare min fru, till min familj, min agent och PSG tröja barn mina vänner, som alltid finns där för mig och aldrig misslyckas.

Check out my web site: PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: