Bone and Joint Health
October 13, 2025, 07:46:46 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Chelsea tröja Polisen har lanserat en undersökning av händelserna på onsdagens kaotiska Old Firm ma  (Read 109 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 29, 2019, 02:00:51 AM »

Arsenal tröja Polisen har lanserat en undersökning av händelserna på onsdagens kaotiska Old Firm match. Rangers-spelare Steven Whittaker, Madjid Bougherra och El Hadji Diouf visades röda kort i ett spel som innehöll 13 försiktighetsåtgärder och såg Rangers-assistentschefen Ally McCoist och Celtics manager Neil Lennon har en uppvärmd utbyte efter den slutliga visselpipan. Lennon och Diouf kollapsade också på touchlinjen under den femte omgången i skotsk cup, vilket Celtic vann 1-0. En talesman för Strathclyde-polisen sa: Vi har fått klagomål från Chelsea tröja allmänheten om anklagelser kring händelserna under Old Firm-matchen, som vi undersöker. Bougherra har lovat att be om ursäkt till domaren Calum Murray för sitt beteende i den stormiga Arsenal tröja koppen slipsen. Försvararen reagerade rasande när han skickades ut i skadetid och grep domarens armar i ett försök att förhindra att han visade sina kort. Algeriens internationella anser fortfarande att hans uppsägning var fel men är villig att säga förlåt för sina handlingar. Han var citerad i Sunday Mail och sa: Jag ville bara förklara för dom jag kände att straffet var för hårt. Jag är verkligen ledsen om det verkar som om jag var för aggressiv. Jag har enorm respekt för herr Murray - han är en bra ref. Jag har respekt för alla tjänstemän i Skottland. Nästa gång han tar ansvar för ett Rangers-spel kommer jag att ge honom mina ursäkter för att undvika missförstånd. Jag är fortfarande övertygad om att jag inte var skyldig men jag kommer att göra det för att upprätthålla det respektfulla förhållandet jag har med myndigheterna här. Han gjorde några misstag i Celtic-spelet men det finns en speciell atmosfär i dessa matcher. Jag gick platt och förlorade min självkontroll. Efter att ha sett höjdpunkterna på TV insåg jag vad jag faktiskt gjort. Händelserna i Celtic Park har blivit omdömda av den skotska fotbollsförbundet, den skotska polisförbundet och den första ministern, Alex Salmond. Polisensonden kommer efter avlyssningen av ett misstänkt paket som hade adresserats till Lennon. Föremålet som avlyssnades på ett sorteringskontor visade sig vara en hoax men Lennon har fått 24-timmarsövervakning i hemmet och åtföljdes Chelsea tröja av utbildning i fredags av en säkerhetsansvarig. Tidigare i säsongen hade den tidigare Nordirlands internationella kulor skickade till honom i posten.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: