Bone and Joint Health
June 01, 2026, 12:27:13 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bayern trøjer Guardiola krævede i går en undskyldning fra Toure som reaktion på Dimitri Seling s st  (Read 206 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 29, 2019, 03:34:18 AM »

Leverkusen trøjer Guardiola krævede i går en undskyldning fra Toure som reaktion på Dimitri Seling s stingende kritik, efter at midterstjernen blev kørt fra City Champions League-holdet. Guardiola har fortalt Toure, at han ikke vil vælge ham igen, medmindre han siger undskyld. Men der er lidt chance for det, da Seluk waded tilbage i rækken i aftes for at blæse Guardiola igen. Guardiola vinder et par spil og mener at han er konge. Jeg bor i Europa, så jeg kan barcelona trøjer sige, hvad jeg kan lide, og Guardiola kan ikke stoppe mig. I stedet for Seluk regner Guardiola med at undskylde over forgængeren Manuel Pellegrini for at tage sit job. Han må undskylde sine holdkammerater, sagde Guardiola forud for i aften s EFL Cup-sammenstød med Swansea. En leder skal gøre sit arbejde. Hvis han har et problem, skal han tale med folk på klubben. Men dagen efter gik hans leder til medierne. Han har ikke modet napoli trøjer til at ringe til mig. Jeg kan ikke forestille mig, hvornår jeg var en spiller, som min chef ville gå til medierne og tale imod Johan Cruyff og tale om dette og det. Måske er det en ny periode, og tingene ændrer sig. Men jeg er en gammel fyr. I den gamle generation skal lederen gøre sit arbejde. Toure kaste mere end en sten i vægt i sommer for at bevise, at han var værd at være en plads i Guardiolas startlinje. Men Guardiola, der solgte Toure til City for Fodboldtrøjer Børn £ 24m i 2010, da han var en Barca-chef, Toure forventes at finde en ny klub i januaroverførselsvinduet i stedet, hvis han kan nå en sidste seks måneder af sin £ 200.000-en-ugers kontrakt. Toure annoncerede i går sin pensionering fra international fodbold efter 113 caps.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: