|
OfeliaMors
|
 |
« on: January 29, 2019, 03:41:20 AM » |
|
Juventus tröja Bandung Persib ledningen blev överraskad av nyheterna som sa att sju spelare kommer att spela i Habibie Cup. Hittills har Maung Bandung-partiet inte officiellt anmält den berörda spelaren. Denna chock blev levererad direkt Persib Manager Umuh Muchtar. Jag är också förvånad över att se klubben för turneringen i Makassar. Rahman pratar inte med mig, men han är en person där. Minst finns det ett språk. Jajang också inte prata med mig, ångra Umuh, fredag. Firman Firman Utina, Abdulrahman, fotbollströjor Zulham Zamrun, Äta Konate, Jajang Sukmara, Hariono och M Ridwan kommer som att kännas att flyga till Makassar. De kommer att försvara den lokala klubben för att tävla i Habibie Cup turneringen som kommer att äga rum på Pare Pare Mandiri Stadium den 28 oktober till 10 november. Umuh erkände att dessa spelare inte berätta ämnet tersebtut. Som ett resultat har ledningen inte gett välsignelse. Umuh inser, han kan inte förbjuda sina spelare att stärka klubben utom Persib. För nu har penggawa Maung Bandung varit ute av kontrakt. Mannen som är bekant kallad Pak Haji är orolig under Habibie Cup-turneringen var spelarna skadade. Eftersom i den närmaste framtiden spelarna Chelsea tröja kommer att vara beredda att möta Sudirman Cup-turneringen som planeras hållas 14 november 2015 fram till den 24 januari 2016. Jag hoppas att det kommer att finnas en Sudirman Cup den 14 november. De är åtminstone tålmodiga och förhoppningsvis kan tänka på det, om Liverpool tröja de har skadat vem som är ansvarig, Arrangörer och klubbar hoppas Umuh. Det är okej, men om det är skadat en eller två månader är det okej, men om det är ett problem, fortsatte han. Därför hoppas Umuh att habibie cup turneringen. Bättre fortsatte Umuh hans spelare ta en paus för att förbereda sig för Sudirman Cup-turneringen som enligt uppgift initierades av Mahaka Sports and Entertainment. Rapporterade, Mahaka Sports Director Hasani Abdulgani sade att ha bjudit in de 14 klubbarna Indonesien Super League, inklusive Persib Bandung att följa turneringen Cup Sudirman. Turneringen har fått stöd från alla parter, inklusive övergångsteamet och fotbollsförbundet i Indonesien. Planen, gruppfasen börjar 14 november till 1 december 2015. Klubbarna delas in i tre grupper, nämligen i Malang, Bali och Surabaya. Varje stad har fem klubbar. Formatet för denna turnering är halvtävling och det finns ingen draw. Medan de sista åtta kommer att hållas den 12-12-20 december 2015. De två bästa lagen i varje grupp och två tredjedelar bästa rankningen kommer att konkurrera under de senaste åtta. Semifinalen kommer att hållas den 9-17 januari 2016 med ett hem-hem-system. Då kommer den sista rundan att hållas 24 januari 2016. Priset anföll i den preliminära runda på 125 miljoner Rp för laget som vinner i normal tid. Under tiden, om du vinner på straff, får laget ett pris på 110 miljoner Rp. Lag som förlorar i normal tid får fortfarande priser på 75 miljoner Rp, medan om de förloras i en straffskott fick Rp 90 miljoner. Samtidigt som man förlorade semifinalists uppnådde 500 miljoner pund, Rp 1,5 miljarder Rp, och första pris Rp 2,5 miljarder.
|