|
EduardoFan
|
 |
« on: January 29, 2019, 04:12:20 AM » |
|
Psg trøje Ungdomsministeren Imam Nahrawi hævdede, at der var to grunde til, at regeringen endelig besluttede at tilbagekalde tilbagekaldelsesdekretet PSSI Freezing. En af grundene er, at der er et seriøst engagement fra FIFA- og PSSI-medlemmerne for at støtte ændringer i indonesisk fodbold. Jeg har lige underskrevet PSSI-problemet, jeg har netop underskrevet PSSI-problemet, jeg har lige skrevet PIFI-spørgsmålet, at vi respekterer Højesterets afgørelse, vi respekterer FIFA-forpligtelsen, som det er blevet skrevet til statssekretæren og Vi læser, at der er et stort engagement i Big Change i fodboldforpligtelse liverpool trøje til det større, sagde Imam som citeret af Kemenporas officielle hjemmeside onsdag. PKB-politikeren tilføjede, at regeringen inter trøje ønsker at respektere de stemmeberettigedes forslag og forventninger til at foretage ændringer. Det er nyttigt for os at bevare det. Desuden ønsker vi at respektere de stemmeberettigede parters forventninger om at foretage ændringer internt, så det er hensigtsmæssigt for os at overvåge det og sikre, at ændringsplanen går godt under FIFA- og AFC- eller føderationsreglerne. Imam insisterer dog også på, at udbrud ikke er et krav, men en forpligtelse til rent faktisk at foretage ændringer. Det er ikke et krav, men de samme forpligtelser, vi skal eskortere, og FIFAs engagement i statssekretæren, hvor vi ønsker at lave fodboldændringer, er værd at holde øje med, sagde Imam. Han mener, at FIFA og PSSI-medlemmer seriøst vil have chelsea trøje en ændring i indonesisk fodbold. Med tilbagetrækningen af PSSI-fryse forventer Menpora alle parter at forpligte sig til ændringen. Efter udstedelsen af tilbagekaldelsesdekretet PSSI frysning indrømmede den 43-årige mand direkte at rapportere det til FIFA. Verdens fodboldforbund selv vil afholde en kongres den 12. maj i maj i Mexico. Vi har allerede rapporteret til FIFA via e-mail kl. 19:00, fordi vi respekterer FIFA, sagde Imam, på Plaza Senayan på tirsdag. Selvom den frysende PSSI er blevet tilbagekaldt, hævdede Menpora at fortsætte med at føre tilsyn med PSSI for at køre ændringer i indonesisk fodbold. Vi vil holde øje med det samlede antal, og der vil blive evalueret i enhver proces af den forandring, konkluderede manden med den tynde overskæg.
|