Bone and Joint Health
October 16, 2025, 01:25:50 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Milan trøjer Den amerikanske internationale duo William Yarbrough og Omar Gonzalez kom torsdag afte  (Read 118 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 29, 2019, 05:04:11 AM »

Roma trøjer Den amerikanske internationale duo William Yarbrough og Omar Gonzalez kom torsdag aften fra Estadio Leon, hvor Leon og Pachuca tegner 1-1 i Clausura 2016 semifinale første ben, hvilket efterlader alt at spille for i søndagets andet ben. Det var et godt resultat i slutningen for os, sagde Gonzalez til ESPN FC efter kampen. Jeg troede, de havde meget mere energi end os, men vi scorede først. Både Leon s Yarbrough og Pachuca s Gonzalez har nydt standout sæsonen for at hjælpe deres hold på randen af ​​Clausura finalen. Yarbrough har spillet fiorentina trøjer hvert eneste minut for Leon og lavede 80 sparer i den regulære sæson, mere end nogen anden målmand i ligaen, og selv om han ikke blev vist på den amerikanske træner Jurgen Klinsmans foreløbige Copa America Centenario liste, er han tilfreds med How the Clausura Er gået. Jeg har det godt, Yarbrough fortalte ESPN FC. Det har gået godt for mig og holdet, især i denne sæson. Først og fremmest handler det om, hvad holdet gør, ikke så meget hvad jeg gør, men jeg er meget sikker og meget glad for mine forestillinger. Amerikanske holdkammerater Yarbrough og Gonzalez talte efter kampen i torsdag i Leon, hvor Yarbrough priste den indflydelse, som Texan har haft i MX League i sin debutsæson, og lykønskede ham med at blive ved med at blive far igen. Det er altid godt at se holdkammerater fra det amerikanske landshold, sagde Yarbrough, hvis forældre emigrerede fra Texas til Mexico. Det er ikke let at komme ned fra MLS til Liga MX og udføre den måde, han har på så kort tid Tidens rum. Jeg tror, ​​han har gjort et fantastisk arbejde, men i slutningen af ​​dagen vil han gerne gå til finalen, og det er jeg også, tilføjede Yarbrough. William Yarbrough søger sin tredje mexicanske ligatitel med Leon. I løbet af det andet ben betragtes Pachuca som favorit til at gå igennem - med målmålsreglen tæller - og Leons runde denne Liguilla har fået noget af underdogens bayern trøjer følelse, selvom La Fiera nu er gået otte spil Uden at tabe Ikke, at Yarbrough synes for bekymret over, hvad andre siger. Det er bedre for os. Trykket er på Pachuca i denne semifinale, sagde han. De er favoritterne til at komme til finalen. Vi ved, at vi har et fremragende team, vi tror på os selv, og vi er ligeglade med, om ingen andre tror på os, fordi vi tror, ​​og det er nøglen. Gonzalez bidrog til Pachuca at have den bedste defensiv rekord i den regulære sæson og understreger, at holde tingene tæt på ryggen, og at tage chancer vil være afgørende på søndag i Estadio Hidalgo. Nu skal vi hjem, sørg for at vi ikke sætter det væk, fordi vi ser ud til at holde holdene i live, ligesom imod Santos, sagde den tidligere LA Galaxy-forsvarer. Jeg vil ikke have det til at ske igen, så vi skal være mere dødelige foran målet. Gonzalez lagde også ros på Pachucas ungdomssystem og spillere som Erick Gutierrez, Rodolfo Pizarro og torsdagens scorer Hirving Lozano, men insisterede på, at han ikke kom foran sig og så meget foran en potentiel MX League final eller Copa Amerika. Jeg har været fokuseret lige herpå, sagde Gonzalez, som ikke ved, om han har lavet den endelige snit til Klinsmanns Copa America-hold. Disse spil kommer så hurtigt med søndag og torsdag. Hvis du går tabt med at tænke på mesterskabet, kommer det næste spil, og du er ikke fokuseret. Der vil være mindst en amerikaner i MX League-finalen, der kommer søndag aften, juventus trøjer selv om det vil være lidt trøst for, hvilken en savner.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: