Bone and Joint Health
October 13, 2025, 06:26:42 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Psg trøjer Diaz og McGregor, henholdsvis 19-11 og 20-3, kæmpede for anden gang i sidste måned på UF  (Read 214 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 29, 2019, 05:12:40 AM »

Leverkusen trøjer Diaz og McGregor, henholdsvis 19-11 og 20-3, kæmpede for anden gang i sidste måned på UFC 202. Duoets andet møde, som er overskriften på et stablet kort på T-Mobile, var en frem og tilbage affære og en contender for Fight of the Year. McGregor vandt kampen om flertalsafgørelse og succesfuldt hævdet nederlaget han led af Stockton indfødte på UFC 196. Diaz var langt fra tilfreds med dommernes beslutning og opfordrede til en rematch. I mange menneskers øjne har Diaz, som har nægtet at vende arsenal trøjer tilbage til Octagon, medmindre han har givet en trilogisk kamp med McGregor, vundet de sidste tre runder af welterweight bout. Diaz er enig i den opfattelse og mener, at McGregor og hans hovedkonsulent John Kavanagh kender dybt ned, at de tabte kampen. Jeg ved ikke. Kan du huske forrige gang de skyndte sig til sit hus? Han napoli trøjer sagde under et udseende på Chael Sonnen s Your Welcome Podcast. Jeg var ret vild med det i et par dage, men det er hvad jeg ved, ved du det? Jeg vandt den kamp, ​​og jeg hopper ikke for glæde allerede i runde tre. Jeg tror jeg vil slå ham to gange, så det er 2-0 så vidt jeg er bekymret. Det kan blive gjort på vejen, jeg ved det ikke. Jeg tror også de ved det, fordi han lazio trøjer har en smart træner på sine hænder. Han og hans træner ved, hvad der skete i kampen, og de er ikke dumme, så jeg tror, ​​de skal gøre, hvad de kan gå til sin division og komme ind på et nyt stadium.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: