Bone and Joint Health
October 14, 2025, 03:55:18 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Barcelona tröja Stuart Pearce har sagt att han inte kommer att namnge Englands kapten till imorgon  (Read 229 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 29, 2019, 05:52:18 AM »

Chelsea tröja Stuart Pearce har sagt att han inte kommer att namnge Englands kapten till imorgon när han väljer laget för den vänliga matchen med Holland samma kväll. Den interna tränaren i England avslöjade också att Fabio Capello hade skrivit honom för att önska honom bra. Jag talade med Fabio för några dagar sedan för att tacka honom för allt han har gjort för mig, sa Pearce. Han skickade mig en text på måndag som önskar Arsenal tröja mig det bästa för spelet. Pearce sade om kaptenen: Det finns flera kandidater, men jag tänkte på några veckor sedan om vem jag trodde passar räkningen. Jag kommer att välja laget imorgon. Det är ett format jag använder hela tiden. Jag ser inte nödvändigt att ändra det. Träningen är ganska nöjd med det. Jag kommer förmodligen att berätta för spelarna klockan klockan 10 i morgon innan vi går ut Arsenal tröja för träning. När jag kommer ihåg att det kan vara ett enstaka scenario måste kaptenen vara någon som är i start XI, någon som har respekt för de andra spelarna i mina ögon och någon som är osjälvisk och sätter gruppen över sig själv. Det är en viktig sak som kapten. Joe Hart, den 24-årige Manchester City målvakten som är bland kandidaterna för kaptenen, sa att han inte visste vem som skulle leda England mot Holland. Jag har inte en aning, sa han. Jag vill bara vara involverad. Pearce sa också att han inte såg ett problem med att namnge en ung strejkstyrka, eventuellt Fraizer Campbell och Danny Welbeck. Vi har inga förväntningar. Barcelona tröja Jag tvivlar inte på att dessa unga män har förmågan att leverera en prestation. Jag Jag är ganska glad. Vi lär oss mycket om dessa unga män. Vi är hemma för [European] Championships på sommaren och vi måste ta reda på en eller två i och runt truppen och det är en bra möjlighet att ta reda på det och spela mot en av favoriterna för turneringen. Det är en fantastisk möjlighet, det är så vi ser det. Jag tror att de kommer att frikoppla sig väldigt bra och vi ser fram emot det. Vissa kommer att spela ett krav på sommaren, jag hoppas majoriteten kommer. Pearce bekräftade igen att han skulle vara tillgänglig för FA som ett alternativ att hantera England vid Euro 2012 om det krävdes men sa att han inte skulle använda samma metoder som Capello. Det finns vissa saker jag skulle göra annorlunda. Det kommer att bli små subtila förändringar i hur vi spelar imorgon.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: