|
EduardoFan
|
 |
« on: January 29, 2019, 06:22:05 AM » |
|
Psg trøje Niko Kranjcar er omkring fire kilo lettere end sidste sæson. Faktisk er den nye udseende midtbanespiller lettere rundt efter at have taget en løn på 66% for at spille på Championship wages, ifølge QPR-chef Harry Redknapp. Den kroatiske internationale tabte vægtoverskuddet efter en streng præ-sæson nægtet ham ved skade 12 måneder tilbage, og er helt egnet til at møde Manchester United på søndag. En lettere tegnebog er det værd at være i en klub, der gør ham rigtig glad. Faktum Kranjcar undgår også borgerkrigen tilbage i Ukraine og forældrenes klub Dynamo Kiev er en ekstra bonus. Tilbage blot tre plus måneder, og det var en anden historie. En downcast Kranjcar skar en kontrast til holdkammerater i Wembley, efter at han blev tvunget ud i Championship-play-off-sejren mod Derby med en hamstringstræning og ud af Kroatiens verdensmesterskabsreklamer. Men den 30-årige så det som An Situationen i Ukraine er ikke hos Dynamo, selvom den Sa gode klub. tottenham trøje Formanden investerede mange penge, men fungerede ikke for begge parter. Jeg havde en god kontrakt, og det er en af grundene til det så længe. Men jeg er gammel nok til at tage mine ofre og komme til et sted, hvor jeg er glad Ingen kan købe dig lykke. Redknapp regner med, at Premier League vil passe til den 30-årige bedre end den hårde og arsenal trøje tumble af Championship, og managerens mand har underskrevet fire gange for forskellige forskellige klubber, det er ikke uenig. Og da jeg kom ind, sagde Kranjcar. Jeg havde en god start og faldt væk, milan trøje men min bedste fodbold var i semifinalen mod Wigan. Jeg kender Premier League, jeg tilbragte seks årstider her, og jeg vil bevise for mig selv. Jeg kan gøre det på dette stadie og regelmæssigt. Midtbanespilleren ved, at han står over for to øjeblikkelige kampe. Hold dig selv trim, og hold Manchester United-fansne stille om søndagen. Min vægt er en historie efter mig hele mit liv, sagde han. Det går op og ned, og det er noget jeg har behandlet i hele. Når jeg spiller godt, er det ligegyldigt hvor mange kilo jeg har. Jeg skal være meget forsigtig, når jeg spiser og har samme tid sidste år. Kranjcar er enig i, at det kan være en god tid at spille United, som endnu ikke er til at vinde, i modsætning til Rangers, er han et spil, før han er gået bedre uden at Falcao kommer ind. Han scorerer så meget han ved om hans holdkammerater: han er en stor efterbehandler. Men du får chancer, og hvis vi forstyrrer deres flow og rytme, kan jeg svare på dette spørgsmål. God tid at spille United.
|