Bone and Joint Health
October 14, 2025, 05:29:27 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Lazio trøjer Queens Park Rangers-stopperen Alex Smithies har opfordret til et fuldt hus på Loftus R  (Read 177 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 29, 2019, 07:11:02 AM »

Bayern trøjer Queens Park Rangers-stopperen Alex Smithies har opfordret til et fuldt hus på Loftus Road i aften for at hjælpe ham og hans holdkammerat til at undgå nederlag til high-flyers Brighton og Hove Albion. Hoops vender tilbage til deres hjemmebane efter back-to-back nederlag på vejen, efter en imponerende løbetid tidligere. Smithies, som var temmelig tilskuer i anden halvleg på tirsdag hos Aston Villa, har opfordret fiorentina trøjer Rangers fans til at sælge Loftus Road for at hjælpe siden til live tv-sammenstød under lysene. Det kommer til at være et spil mod Brighton, det har altid været, han fortalte Get West London. Efter et par spil har vi endt med ingenting, men vi er hjemme igen med vores fans arsenal trøjer bag os. Vi kan tage tillid fra tirsdag aften, selvom vi endte med ingenting, tror jeg, at vi tager tilliden og ser frem til spillet. Selvfølgelig ønsker vi ikke et tredje nederlag i træk, de to kampe har været skuffende, men vi kommer tilbage til vores hjemmebane, hvor vi har samlet et godt løb der. Fuldt hus på Loftus Road var fansen fantastisk ude hos Villa, og jeg tror, ​​de kan se, hvad vi forsøger at gøre. Jeg tror, ​​de sætter pris på indsatsen, som killerne sætter ind, så jeg er sikker på, at fansen vil være der i tal Fredag ​​aften til arsenal trøjer en fremragende lejlighed, og vi vil se for at vinde spillet.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: