OKAMarla83
Full Member

Not much to tell about myself at all. Lovely to be a member of this site. I really wish I'm useful at all
|
 |
« on: January 29, 2019, 08:09:08 AM » |
|
Manchester United trøjer børn Midtbanespiller Raihan Rahman er fast besluttet på at holde S.League-trofæet langt væk fra Albirex Niigata s sparer, når hans Hougang United-hold står over for dem på Jalan Besar Stadium på fredag. Albirex, der går efter en ukendt firdobling - de vandt League Cup og Charity Shield tidligere i år - og vil blive kronet ligamestere, hvis de klarer en sejr mod Hougang. De går derefter op mod Tampines Rovers i Singapore Singapore-finalen PSG trøjer børn den 29. oktober. Deres nærmeste rivaler er Tampines tredjepladsen, mens Brunei DPMM er i andenpladsen, men har spillet to spil mere. Det vil være en livslang følelse at løfte S.League-trofæet mod os, sagde Raihan til ESPN FC. I denne liga kan ethvert hold vinde titlen, men vi har deres egne tre point og går væk som champions. De kommer helt sikkert til os fra starten, men med spillerne vi har, Jeg forsikrer dig om, at vi vil få et rigtigt godt udgangspunkt. Hvis de skal gøre det, bliver de nødt til at tjene det hårdt på fredag. Raihan Rahman har været en nøglefigur for Hougang United denne sæson. Med Hougang sidder på fjerdepladsen er de nordlige giganter på kurset for at kvalificere AC Milan trøjer børn sig til AFC Cup, noget som klubben aldrig har opnået før. Tampines er mere eller mindre forsikret om 2017 AFC Cup kvalifikation, hvilket efterlader det næstbedste placerede lokale hold til at deltage i dem i den prestigefyldte turnering. Vi kan sidde i fjerde med Manchester United trøjer børn tre spil tilbage, noget kan ske, især med vores næste kamp mod Albirex. Hougang har været et hold med stærkt teamwork og samvær hele sæsonen, og hele holdet ønsker en chance for at spille på det regionale stadium. For mig personligt spillede jeg ikke meget sidste år, så det har været en god sæson for mig. At klare det ved at nå AFC Cup vil være et af de største milepæle i min fodboldkarriere. Raihan, 25, vil sandsynligvis fortsætte sit center-back partnerskab med Nurhilmi Jasni. De vil blive beskyttet af K. Anumanthan og Fumiya Kogure i midtbanen. Den tidligere LionsXII midtbanespiller kender vigtigheden af at holde tingene tætte mod de hvide svaner og har advaret sine holdkammerater om at være opmærksomme på Albirex midtbanespillere. De har meget kvalitet i den afdeling med som og selv Naofumi Stop dem, og du stopper Albirex. Vores midtbanespillere skal arbejde ekstra hårdt for at dække rummene. Forhåbentlig får vi også gevinsten.
|