RoryCurran
Newbie

My name is Kazuko and I am studying Comparative Politics and History at Pforzheim Sudoststadt / Germany.
|
 |
« on: January 26, 2019, 09:31:03 AM » |
|
Frankreich Fußballtrikots Sir Alex Fergusons beslutning om at gå på pension er blevet mødt med overraskelse og beundring fra tidligere og nuværende spillere, ledere og på tværs af sportens verden. Verden er blevet vild. Vi har aldrig kendt livet uden Sir Alex Ferguson. Han har gjort meget, du vil aldrig se nogen af hans slags igen. Jeg kan huske den første dag, hvor jeg blev medlem af Man United. Jeg svigtede min læge, og jeg troede, at mit skridt til Man United skulle gå i stykker. Måden han behandlede Fußballtrikots günstig mig var som en søn, og jeg vil aldrig glemme det øjeblik. Det er et stort slag, vi forventede det ikke på nogle måder. Da han besluttede at forlade fodboldklubben, ville det være et stort slag for alle. Han har været en del af møblerne i så meget lang tid . Fodboldets spil er meget fattigere uden ham. Han har været ganske enkelt den bedste. Han fulgte i Sir Matt Busbys fodspor og overgik endda ham. Han vil også være den hårdeste handling at følge. Bare hørt Sir Alex Ferguson går på pension i slutningen af sæsonen. Hans præstationer i spillet placerer ham uden tvivl som en af thegreatsen. Bare hørt Sir Alex Ferguson går på pension i slutningen af sæsonen. Hans resultater i spillet placerer ham uden tvivl som en af greats . Var ære at præsentere Sir Alex med Award på 2011 Ballon D Or. Vil hans levetid på toppen nogensinde blive gentaget? Sir Alex Ferguson er en af Storbritanniens største britiske ledere og har været en utrolig tjener til Manchester United, der bringer klubben hidtil uset succes hjemme og i Europa. Hans entusiasme for vores nationale spil er ubegrænset, og jeg lykønsker ham med en bemærkelsesværdig ledelsesmæssig karriere. Alle vil være lidt bekymrede. Kan den næste fyr, der kommer gennem døren, gøre hvad Sir Alex har gjort? Det bliver Borussia Dortmund Fußballtrikots hårdt. [Den der kommer ind har] nødt til at leve i skyggen af Sir Alex Ferguson, Sir Matt Busby. Det er bare ikke synke i! Manchester United uden Sir Alex har det bare ikke rigtigt. Hvad en mand og stor, at den er afsluttet på hans vilkår. Hvad en handling at følge. Jeg tror kun [Jose] Mourinho ville have tillid til at stige gennem døren. Hvis det var mig, ville jeg gå til [David] Moyes. Jeg var adamant, at han gjorde et andet år eller to. Forglemt, at han har gået på hans vilkår. Løft trofæet i næste uge bliver den perfekte ende. Jeg er skuffet, chokeret og meget, meget ked af det. Sir Alex Fergusons resultater er virkelig bemærkelsesværdige - han er virkelig en af de største ledere af alle tider og bestemt af den moderne æra. Jeg tror, at chefen holdt kortene tæt på brystet, og jeg tror, at han følte, at tiden var lige nu, og han tog en beslutning. Han er selvfølgelig en mand, der synes meget godt, så jeg er sikker på at han er taget en mange tanker til at træffe denne beslutning. Sir Alex har ydet et stort bidrag til fodbold. Hans CV er næsten unikt i et resultatbaseret erhverv, der normalt fokuserer på kortsigtede løsninger frem for langsigtet vision. Han er en sand visionær. Hans offentlige ansigt var altid den ultimative professionelle med en hård stolthed og vilje til at gøre det allerbedste for hans klub. Hans skræmmende konkurrencedygtige natur har aldrig eller aldrig været ens. Han er indbegrebet af mantraet Overlev, vinde, Succeed . Men privat, med de han stolede på, var han den allerbedste slags ven, du nogensinde kunne ønske sig. Det virker ikke helt rigtigt, at Fergie ikke længere har ansvaret for Manchester United. Det er umuligt at kopiere nogen som ham. Han vil behandle groundsman lige så godt som han vil behandle sin stjerne center-forward. Han har Wolfsburg Fußballtrikots en fantastisk ydmyghed om ham, for alt det han har opnået.
|