Bone and Joint Health
April 18, 2025, 10:41:58 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Billige fotballdrakter Den tidligere Barcelona-mannen Ronaldinho har støttet Philippe Coutinho for  (Read 131 times)
JennaAze29
Newbie
*

Name: Isobel Probst My age: 32 years old Country: Switzerland Home town: Medikon Postal code: 8620 Address: Schuetzenweg 108

View Profile
« on: January 26, 2019, 09:33:50 AM »

Roma drakt Den tidligere Barcelona-mannen Ronaldinho har støttet Philippe Coutinho for å flytte til Camp Nou, blant spekulasjoner. Den lange ryktede interessen fra Barca i den brasilianske internasjonaleen så nesten en sommerflyttning til liv, men Anfield-sjefer holdt sterk og avviste slike bud fra de katalanske gigantene. Ytterligere interesse har dukket opp, og det er rapportert at et januarbud blir forberedt med Barca-sjefen Ernesto Valverde, som er ivrige etter å bygge på sin imponerende start på både den innenlandske og europeiske sesongen. Coutinho, som Chelsea drakt er satt til å møte England for Brasil denne uken i en internasjonal vennlig tilsynelatende, setter slutt på slike rykter for tiden, sier journalister: Jeg spiller i en av de største ligaene i verden, jeg er alltid lykkelig. Men den tidligere Espanyol mannens kommentarer har ikke stoppet rapporter fra media i Spania fra å hevde at en avtale er nesten tett. Og tidligere Barca-mann Ronaldinho har veid inn med sin mening og fortalt Sky Sports: Jeg ville være veldig glad for å se en slik talentfull spiller ha på seg skjorten jeg hadde på seg i så mange år. Jeg tror hvordan han spiller, passer perfekt til Barcelona, ​​og vil gjerne se en spiller av en slik kvalitet ha på seg t-skjorten. Jeg liker Liverpool drakt måten Coutinho spiller og hvilken type fotball han bringer. Disse typer kvaliteter vil forhåpentligvis hjelpe Brasil med å vinne neste VM. Coutinho har tidligere spilt i Spania med Espanyol, etter å Juventus drakt ha spilt en låneavtale med den katalanske klubben mens han var med italiensk side Inter Milan. Siden han ankom til Liverpool, har midtbanespilleren vært en stor spiller for Anfield-baserte klubben, og hjelper dem å nå Champions League denne sesongen. Barca vil se for å styrke en rekke stillinger i januaroverføringsvinduet og har aktivt spilt ut en rekke alternativer. Teknisk sekretær Robert Fernandez var til stede for å se Cesar Azpilicueta da Chelsea slo Manchester United for to uker siden. Defensive alternativer er angivelig nøkkel til sjef Ernesto Valverde med veteranforsvareren Javier Mascherano, som forventes å gå til Argentina eller Major League Soccer neste sommer.

Also visit my blog post ... Roma drakt
Pages: [1]
  Print  

Jump to: