VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.
|
 |
« on: January 29, 2019, 08:56:36 AM » |
|
Liverpool trøjer Valencia chef Marcelino har sagt, at Geoffrey Kondogbia er bedre end Manchester Uniteds Paul Pogba. Franskmanden har været i fremragende form denne sæson for Valencia og nyder et lånespell fra den italienske side Inter Milan, som Marcelino håber vil blive en permanent aftale om sommeren. Efter weekend vinder over Alaves sammenlignede Los Che bossen den tidligere midtbanespiller fra Monaco til den franske internationale holdkammerat Pogba. Pogba har kæmpet for form på Man United denne sæson, da lazio trøjer afspilningstiden forværres under Jose Mourinho. Ærligt jeg følger ikke andre franske internationale spillere, sagde Marcelino. Men jeg tror i de sidste par måneder, at der er et par spillere, der er under niveauet for Kondogbia. Jeg så Pogba mod Sevilla, og jeg tror, at der ikke er nogen mulig sammenligning mellem de to. Jeg har respekt for andre manager, men barcelona trøjer som Valencia træner er jeg glad for at have Kondogbia med os. Valencias ønske om at holde fast på midtbanespilleren siges at være afsluttet, dog på grund af manglende midler, idet han ikke nåede sin værdiansættelse på € 25 mio. Champions League kvalifikation kunne se dem strække sig til figuren, men interessen form Kina samler tempo, og det er usikkert, om den spanske klub vil gerne bruge alle deres tilgængelige napoli trøjer midler på en spiller. Kondogbas potentielle tilbagevenden til Inter senere i sommer vil se Los Che boss Marcelino se for at finde en passende erstatning, og mens Francis Coquelin blev underskrevet fra Arsenal, forstås det, at andre muligheder vil blive forfulgt. Joao Cancelo, der var involveret i låneaftalen til midtbanespilleren til Valencia, vil også vende tilbage til Mestalla, idet han havde haft flere problemer under hans spell i Italien med Inter.
|