Bone and Joint Health
October 13, 2025, 04:11:55 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Lazio trøjer Med et år tilbage på sin Barcelona-kontrakt sagde Andres Iniesta, at hans fremtid er i  (Read 156 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 29, 2019, 10:11:26 AM »

Juventus trøjer Med et år tilbage på sin Barcelona-kontrakt sagde Andres Iniesta, at hans fremtid er i egne hænder, og at han er klar til at lytte, hvad Blaugrana har i tankerne for ham. Den 33-årige midtbanespiller udtrykte også sit ønske om at forblive hos klubben til sin liverpool trøjer pensionering, selv om han hævder, at han skal evaluere catalanernes planer om hans rolle i holdet. Når jeg ikke har nogen tilbageslag i form af skader, kan jeg udføre på højeste niveau ligesom jeg var da jeg var 28, fortalte han medierne på et arrangement af Save the Children. Jeg kan godt lide at eje min fremtid og de muligheder, jeg har, og jeg vil være ærlig med mig selv og min klub. Jeg skal se, hvad klubben vil foreslå, så napoli trøjer jeg kan bevare mit ønske om at gå på pension i Barcelona. Ernesto Valverdes ankomst til Camp juventus trøjer Nou vil være en afgørende faktor i Iniestas fremtid, og fansens idol fortsatte med at rose sin nye chef. Vi er nødt til at stræbe efter at være den bedste, og Valverde er en meget dygtig træner, sagde han. Hvis ikke, ville han ikke være valgt. Vi kan gå tilbage til at have gode årstider og gøre tingene på den rigtige måde. Opfordret til at kommentere sit nylige samarbejde med ovennævnte velgørenhed, der har til formål at forsvare børns rettigheder, tog verdensmesteren mulighed for at engagere sig i sine aktiviteter. Jeg er meget stolt over at være en del af Red Barnet , og jeg vil bare bidrage med min smule, så vores lands børn kan nyde en barndom, som vi alle ønsker til vores børn, bemærkede han. Jeg håber, at det samarbejde, vi danner i dag, varer i lang tid, da det er et privilegium for mig.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: