EduardoFan
|
 |
« on: January 26, 2019, 10:17:30 AM » |
|
Tottenham trøje Madura United FC var ikke skuffet efter at have undladt at vinde 2016 East Kalimantan Governor Cup. Ledelsen værdsatte stadig og gav en meget positiv vurdering af holdets præstationer i Borneo, selvom det var alene, blev præstationen betragtet som ekstraordinær. Madura forbliver stolt af holdets resultater, til trods for finalerne, og mange har gjort det, sagde Achsanul Qosasi, administrerende direktør for Madura United. Absolut ingen klage liverpool trøje fra mænd med AQ er velkendt hilsen relateret til den endelige PBFC-tæller. Han mener, at spillet går godt, dommerne er godt objektive, teamet har arbejdet hårdt, så det er værd at se selvom det Førte til et nederlag for sit hold. God endelig kamp, jeg lykønsker PBFC, der vandt titlen, måske nogen klage over lazio trøje dommerens beslutning, men jeg ser det godt, og der er slet ikke noget problem, sagde den tidligere leder af Persepam Madura United. Samtidig bad han om overraskende resultater i Borneo ikke stoppe her, men også som en motivator for fremtiden. Kaltim 2016 Governor Cup kaldte det lige begyndelsen af Step Sape Ofte at blive etableret team i Indonesien. Det er bare begyndelsen, Madura United forvaltes på lang sigt og ikke kun for en eller to turneringer, sagde Achsanul, mandag. I mellemtiden sagde coach MU Gomes De Oliviera, at han stadig ville evaluere holdets præstation under Borneo. Alligevel har han ikke tænkt på, om der vil ske betydelige ændringer i MU, når han følger den næste begivenhed. Det tottenham trøje er et spørgsmål om forandring, det er Maduras første turnering, og jeg vil helt sikkert bruge det til at se og evaluere, hvordan spillernes generelle præstation. Alt i alt er jeg glad for barnets ånd og ydeevne i turneringen.
|