CristinaEl
Full Member

My name is Lucile from Wittlingen studying Environmental Studies. I did my schooling, secured 72% and hope to find someone with same interests in Coloring.
|
 |
« on: January 29, 2019, 11:22:17 AM » |
|
Arsenal trøje Pennant startede 2016 sæsonen i stil, men er gået i kog i de seneste uger. Jermaine Pennant chomping på bit til at skinne igen efter at være blevet overskygget af hans holdkammerater i hans sidste par spil, ifølge Tampines Rovers coach V. Sundramoorthy. I den 2-1 away sejr mod Brunei DPMM den 19. marts kom Pennant som en 61-minuts erstatning for Christopher van Huizen, der tidligere lagde to strålende hjælp til, at Webb og Billy Mehmet skulle konvertere. Trods det mener Sundramoothy, at hans stjernesignering er klar til at spille en hovedrolle igen, begyndende med sammenstødene ved bunden af bordet Garena Young Lions søndag aften. Som spiller er det hans arbejde at udføre, og han ved det, fortalte han ESPN FC. Selvfølgelig er han sulten for at udføre sit bedste for holdet, og jeg tror, at han vil vise det. Striker Billy Mehmet har smedet et godt angrebet partnerskab med Pennant. Det er stadig tidlige dage, psg trøje vi har lige spillet fire kampe i ligaen hidtil. Jeg har altid sagt, at sæsonen er som en maraton. Selv en førsteklasses spiller som han er nødvendig. Når han bliver mere afgjort i dette miljø, er jeg sikker på at han vil samle op og vi vil se hans bedste. Bortset fra Pennant, kan Sundramoorthy kalde på tjenesterne i formularen Fazrul Nawaz, barcelona trøje som nettede to i lige så mange kampe mod Myanmar og Afghanistan, mens de var i international told med Singapore landshold. Hidtil er den 30-årige blevet ofret for at spille på flankerne på grund af tilstedeværelsen af Mehmet upfront. Sundram mener dog, at duoen kan svale med hinanden. Jeg synes det er en god kombination mellem dem begge; De arbejder for hinanden, forklarede Sundram. De arbejder så hårdt på banen. Som coach er det en glæde for mig at se, når de mister besiddelse, de forsøger at psg trøje vinde det så hurtigt som muligt. Fazrul er en rigtig målmand, og han viser at ved at score 18 mål sidste år. Med så mange kampe, der kommer op for os, er det vigtigt, at vi holder ham tilpas og hjælper ham med at komme sig hurtigt. På papir, Tampines er ufarlige favoritter nederlag Young Lions med flere etablerede Singapore internationale som Izwan Mahbud, Shakir Hamzah, Shahdan Sulaiman og Fazrul. De unge løver har mistet fem lige spil siden vinder deres sæsonåbner mod Balestier Khalsa, fragt i alt 16 mål i seks spil hidtil. Men på deres dag kan de slå et hold, da de viste sig for Balestier, siger Sundram. Du har til at respektere dem for at gøre det, fordi det ikke var noget nemt. De har farlige spillere som Fareez og Adam, som vi virkelig har brug for at holde øje med. Det vigtigste for dette spil er at fokusere på os selv. Jeg tror, at vi skal kunne samle de tre punkter.
|