Bone and Joint Health
October 13, 2025, 02:32:52 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Psg trøjer Manchester United vs Manchester City duel på National Stadium, Beijing, Kina, mandag måt  (Read 261 times)
VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.

View Profile
« on: January 26, 2019, 10:53:20 AM »

Dortmund trøjer Manchester United vs Manchester City duel på National Stadium, Beijing, Kina, mandag måtte annulleres. Fans, der havde købt billetter, måtte bide fingrene, fordi kampen blev elimineret på grund af det ekstreme vejr, der fortsatte med at dække Beijing. Efter at have ingen dagsorden endnu, skal MU vende tilbage til England, hvilket forlader tusindvis af hendes loyale fans i Bamboo Curtain Country. Ikke desto mindre lovede MU at vende tilbage igen for at behandle fansens skuffelse. Selvfølgelig bayern trøjer er det skuffende, fordi vi ikke kan udføre på dette specielle stadion, men den svære regn i de sidste par dage giver fortsat problemer. Vi er sørgelige over for denne aflysning, men sikkerheden hos mennesker, herunder spillerne, skal have høj prioritet , Sagde vice vicedirektør for United, ed woodward er citeret fra Daily Mail. Jeg er sikker på, at vi en dag vil vende tilbage til Birds Nest Stadium, jeg vil gerne give dem en chance for at se holdet spille direkte, tilføjede han. Skuffet udtrykte også Luke Shaw. Venstre ryg MU er afsat til sine følelser gennem video på Twitter sociale medier. Jeg har en lille besked, når jeg ved, dortmund trøjer at spillet blev aflyst, jeg ved, at du er den samme. Jeg elsker dig meget det samme. Vi er her for at spille foran jer fans, der elsker dette hold. Vi er meget ked af det . Vi vil spille lige nu, men den endelige beslutning er truffet, og vi kan ikke konkurrere, forhåbentlig kan vi møde jer igen så hurtigt som muligt, sagde spilleren, der brød benet. Juan Mata gjorde også det samme. MU midtbanespiller indrømmede desværre ikke kunne underholde tusindvis af fans, der allerede har købt billetter. Jeg ved, du bliver skuffet, jeg er skuffet, fordi spillet allerede venter, men jeg er sikker på at MU vil være leverkusen trøjer tilbage snart, sagde han. MU var optrådt den 22. juli 2016 siden. På det tidspunkt møder de Borussia Dortmund på Shanghai Stadion. Desværre viser de røde djæveler ikke de bedste forestillinger. I spillet besejrede MU 1-4.

Here is my page - bayern trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: