Bone and Joint Health
June 02, 2026, 10:02:28 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Barcelona trøje Conor McGregor mener, at han ville have slået Nate Diaz ud på UFC 196, hvis han hav  (Read 106 times)
CristinaEl
Full Member

My name is Lucile from Wittlingen studying Environmental Studies. I did my schooling, secured 72% and hope to find someone with same interests in Coloring.

View Profile
« on: January 29, 2019, 02:44:40 PM »

Tottenham trøje Conor McGregor mener, at han ville have slået Nate Diaz ud på UFC 196, hvis han havde bevaret sin energi bedre. De første otte minutter i kampen var let, sagde McGregor til ESPN. Lad os være ærlige, jeg slog inter trøje hovedet af ham. Når gas tanken gik, det var det. Jeg druknede. Han landede den ene punch, der ringede klokken og gik, Jeg er tilbage. Han var tæt på at være færdig. Et eller to skud og han ville være blevet pakket ind. Swinging på gymnastikringe på kamp uge er ikke det bedste. Normalt pakker jeg mig ind i boblens wrap og gør kun kampspecifikke ting, men bare på grund af den vægt, ingen vægttab, har jeg lagt det i mit hoved, at jeg er fri. Jeg juventus trøje havde energi til at brænde. Jeg gjorde så meget hoppe fodarbejde, boldene i mine fødder blev brændt til en skarp. Ser tilbage, det var latterligt. Jeg roma trøje ved ikke, hvad jeg tænkte. I mellemtiden har ESPN sports analytiker Jalen Rose hævdet, at McGregors foreslåede boxing match med Floyd Mayweather Jr vil fortsætte i maj 2017. Floyd og Conor McGregor kampen vil ske, sagde han under den seneste rate af hans ESPN Radio show Jalen og Jacoby. Floyd og McGregor vil sandsynligvis annoncere om en måned. Det vil være i maj, samme weekend i Kentucky Derby i 2017. Og endelig er den tidligere UFC-veltervægtsmester Georges St-Pierre ikke interesseret i at bekæmpe McGregor, ifølge sin bedste ven og cornerman Kristof Midoux. Det ville være en pengekamp og GSP er en kampkunstner, fortalte Midoux Globe MMA. McGregor er en kriger og vil sandsynligvis sige ja, men det ville være en mismatch. Georges er ikke interesseret.

Here is my website - chelsea trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: