NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.
|
 |
« on: January 29, 2019, 02:55:24 PM » |
|
Fodboldtrøjer Og vil også regne i aften. Chelsea står overfor Milan i deres tredje og sidste kamp i International Champions Cup i det indledende spil i den spektakulære nye $ 1 milliard amerikanske bank stadion. Conte vil kaste Frankrig midtbanespiller Kante lige i aktion, så imponeret har han været med den tidligere Leicester stjerne s fysiske tilstand. Conte lørdag efter Chelsea s nederlag mod Real Madrid i Ann Arbor, i stærk kontrast, havde sagt, at han ikke vidste, om Costa, der er blevet jaget hele sommeren af sin gamle klub Atletico Madrid, ville blive. Costa havde savnet de to foregående spil med et tilbageproblem, men Conte sagde: Diego er Chelsea s-spiller, Manchester City trøjer børn og det er det vigtigste. Han er meget glad for at blive hos os. Diego har genoprettet sin skade, og nu er han tilgængelig. Jeg vil beslutte dannelsen og starten 11 senere. Men han er tilgængelig, og jeg er glad for at jeg kan regne med ham. Chelsea har tabt en fornyet britisk rekord på £ 65m på Everton-angriberen Romelu Lukaku, og forhandler også for £ 38m Napoli-forsvarer Kalidou Koulibaly. I aften s modstandere Milan chager Chelsea s colombianske vinder Juan Cuadrado Serie A Club ønsker at sikre en låneaftale for et år for £ Barcelona trøjer børn 8.5m - med henblik på en permanent aftale for yderligere £ 15m næste sommer. Coach Vincenzo Montella, som trænede Cuadrado hos Fiorentina, sagde: Han er en spiller til Chelsea, du bliver nødt til at spørge ham. Og Blues-chefen Conte var ivrig efter at bekræfte sine tanker om den colombianske vinger. Gode spillere har altid interesse under overførselsvinduet. Han er en Chelsea-spiller nu. Inter Milan har også lavet en forespørgsel på £ 30m for Chelsea s brasilianske midtbanespiller Oscar. Kurt Zouma er tilbage uddannelse for første gang siden hans knæ ligament skade opretholdt mod Manchester United i februar. Det er vigtigt, at Zouma tager sin tid for at være sikker på, at når han går ind Real Madrid trøjer børn i holdet, forbedres han, og jeg er meget glad for fyren, fordi hans skade var meget dårlig.
|