VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.
|
 |
« on: January 29, 2019, 03:36:58 PM » |
|
Milan trøjer Den franske U-20 internationale midtbanespiller Lucas Hernandez vil fortsætte med Atletico Madrid frem til 2020, efter at Rojiblancos kæmpede for interesse fra en række klubber. Selvom cementering af et sted i træneren Diego Simeone s start XI er på ingen måde en garanti, pegede Hernandez på den inspirerende argentinske træner som en vigtig faktor i hans beslutning om at blive. Jeg er en ambitiøs spiller, jeg vil gerne være en starter selvom det er svært. Jeg kæmper for at være så konkurrencedygtig liverpool trøjer som muligt og være klar, når træneren har brug for mig. [Simeone] har talt med mig, troede altid på mig og gav mig chancer. Han fortalte mig, at hvis jeg bliver her, bliver jeg en vigtig spiller. Hernandez har spillet på flere niveauer som en fransk international, og konkurrencen på Atleti havde ført til spekulationer om, at arsenal trøjer han måtte forlade. Det er sandt, at mange hold var interesserede i mig, men jeg tog min beslutning, fordi jeg er blevet opdraget på dette hold, og jeg kan stadig blive bedre professionelt og personligt, sagde han. På trods af at man tabte to Champions League finaler siden 2014, er Simeone en karismatisk personlighed, og har haft en inspirerende virkning på overachieving Rojiblancos. [Vores mål] er at kæmpe for at vinde det hele, endnu bedre end sidste sæson, da vi kæmpede til sidste øjeblik for alt, bemærkede roma trøjer Hernandez. Udover at sikre franskmandens tjenester vil Simeones mænd blive styrket af underskrivelsen af Benfica s argentinske midtbanespiller Nicolas Gaitan og fransk højtstående international Kevin Gameiro, der kommer fra Sevilla. Atletico sluttede tredje i LaLiga sidste sæson, tre point bag champions Barcelona.
|