Bone and Joint Health
October 13, 2025, 03:03:10 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Napoli trøjer børn Olympique Lyon midtbanespiller Clement Grenier har allerede vidst, hvor han vil  (Read 98 times)
NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.

View Profile
« on: January 29, 2019, 04:37:31 PM »

Barcelona trøjer børn Olympique Lyon midtbanespiller Clement Grenier har allerede vidst, hvor han vil deltage i næste sæson, og han har signaleret, at Arsenal vil være hans mål. Den 22-årige havde tidligere været forbundet med Gunners-Arsenal-kælenavnet, mens Juventus og Liverpool også tilsyneladende overvåger franskmanden. I mellemtiden synes Lyon at være tilbageholdende med at dele med deres nøgleaktører og kæmper for at afvise tilbud. Grenier selv, Inter Milan trøjer børn der for første gang skal udføre med senior Napoli trøjer børn fransk landshold, hævder at være klar til at fortsætte sin karriere med et andet hold næste sæson. Han har endnu ikke erklæret hvilken klub for at være hans havn, men han hævdede at ville prøve den engelske Premier League. Jeg har lang tid at bestemme hvilken klub jeg vil vælge, sagde Grenier, som citeret af Sky Sports lørdag. Grenier er intensivt forbundet med et skridt til engelsk klub Arsenal, selv Gunners træner, Arsene Wenger åbent indrømmet interesseret i at vække 22-årige playmaker, der blev nævnt som efterfølgeren til Samir Nasri. Han selv indrømmet vil føle sig udfordret til at deltage i en stor klub med høj konkurrence i den. Der vil være konkurrence, når du vælger en stor klub, og det vil ikke stoppe mig fra at træffe en beslutning, jeg er ung, Juventus trøjer børn men altid sat højt mål og gør alt muligt, sagde han.

my web blog ... Real Madrid trøjer børn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: