Bone and Joint Health
October 13, 2025, 06:42:40 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Psg trøje Jose Mourinho siger, at han er mere fokuseret på at vinde Europa League-titlen end at pla  (Read 213 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 26, 2019, 11:47:02 AM »

Arsenal trøje Jose Mourinho siger, at han er mere fokuseret på at vinde Europa League-titlen end at placere fjerde i Premier League. Juan Mata har antydet, at han kunne vende tilbage til Manchester United holdet inden udgangen af ​​sæsonen. Øjne gennemgik groyn operation sidste måned og har savnet de sidste syv spil. Jose Mourinho havde anbefalet, at Mata May ikke var i stand til at vende tilbage til maj, da han regerede ham chelsea trøje ud af hovedparten af ​​indkørslen. Men den 28-årige er håb lazio trøje om, at han måske kan spille en del som United chase Europa League og et sted i Premier Leagues top four. Jeg har aldrig været i en sådan situation før, men sandheden er, at jeg føler mig meget bedre nu, og jeg håber at være tilbage med holdet snart for at forsøge at hjælpe i sidste spell af sæsonen. Jeg håber det, for det er alt, hvad jeg vil: være altid til rådighed for at hjælpe og bidrage så meget som muligt, både på og uden liverpool trøje for banen. Eyes, der har scoret 10 mål i 38 kampe denne sæson, vil savne Manchester Derby mod City på Etihad Stadium på torsdag. Det er usandsynligt, at han vil være klar til Swanseas besøg i Old Trafford på søndag, men der er stadig en mulighed for, at han kunne vende tilbage næste måned. United kunne møde så mange som syv spil i maj, herunder ligaudflugter til Arsenal og Tottenham samt en semifinale i Europa League mod Celta Vigo og en eventuel finale i Stockholm. Eyes tilbagevenden ville være et løft for Mourinho, der i sidste uge så topscorer Zlatan Ibrahimovic og Marcos Rojo udelukket resten af ​​sæsonen med knæskader.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: