Bone and Joint Health
October 15, 2025, 08:47:03 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Arsenal trøje Watford har sparket deres manager Marco Silva efter klubben 2-0 nederlag mod Leiceste  (Read 163 times)
EduardoFan
Sr. Member

I'm Michele (20) from Toronto, Canada. I'm learning Japanese literature at a local university and I'm just about to graduate. I have a part time job in a college.

View Profile
« on: January 29, 2019, 06:01:18 PM »

Tottenham trøje Watford har sparket deres manager Marco Silva efter klubben 2-0 nederlag mod Leicester på lørdag, med henvisning til uberettiget tilgang fra Everton sidste år som katalysatoren for beslutningen. Silva havde været mål for Everton, da de søgte en erstatning for Ronald Koeman. Men efter en fremragende start på Watford har en runde af en sejr psg trøje i 11 kampe nu kostet Silva sit job. Dette har været en vanskelig beslutning, og man er ikke taget let, læs en klubberklæring. Klubben er overbevist om, at udnævnelsen af ​​Silva var den rigtige og havde det ikke været for den uberettigede tilgang af en Premier League-rival for hans tjenester, ville vi have fortsat med at trives under hans ledelse. Katalysatoren leverkusen trøje for denne beslutning er den uberettigede tilgang, noget som bestyrelsen mener har set en betydelig forringelse af både fokus og resultater til det punkt, hvor Watfords langsigtede fremtid er blevet truet. For fodboldklubs sikkerhed og succes mener styret, at arsenal trøje det er nødt til at foretage en forandring. Watford sigter mod at gøre en hurtig aftale for at erstatte Silva, som på lørdag aften troede på, at hans position var sikker. Mit job er at arbejde hårdt sammen med mine spillere for at forbedre, sagde han efter Leicester-nederlaget. Bestyrelsen ved min mening om alt. Det er ikke det bedste øjeblik, men Premier League er 38 spil, ikke kun den sidste 10.

Also visit my web blog; lazio trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: