NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.
|
 |
« on: January 29, 2019, 06:22:02 PM » |
|
PSG trøjer børn Englands chef Gareth Southgate deltog i Goodison Park som Ross Barkley forenet til ledere i ros i Evertons 3-0-afskedigelse af West Brom. Southgates tilstedeværelse på Merseyside kunne vise sig rentabel for den 23-årige playmaker, der ikke har optrådt i en tre-lionskampe siden Euro 2016. Barkley fik lov til at forpligte mig til at angribe, og han gjorde netop det, idet han hjalp med at tvinge Baggies på bagfoden og capping et stærkt allround show med et fint kryds, der bad om at blive nikket hjem af Romelu Lukaku. Southgate skal nu overveje, om han skal ringe op til Barkley for de kommende kampe imod Tyskland og Litauen, og Ronald Koeman forventer, at han har det, han ville have. Jeg tror det, ja. Han spillede rigtig godt, sagde han, da han blev spurgt, om Southgate ville have forladt sig. Nogle gange skal du være heldig som spiller ... Roma trøjer børn hvis den nationale træner er i standen, når det Napoli trøjer børn ikke er dit bedste spil, måske går han hjem med en anden mening om spilleren. Han er en fantastisk spiller, og han gav os det. Fremragende. Alle ved, at Ross har en vanskelig tid i starten af sæsonen, men han forbedrer virkelig. Koemans modsatte nummer Tony Pulis er endnu mere klar i sin ros for en spiller, der er blevet tippet som en stor stjerne, debuteret for sit land i 2013, men Juventus trøjer børn har endnu ikke naglet en rolle. Det er det bedste jeg har set Barkley spil i dag, og jeg har været imod ham ganske få gange, sagde Pulis. Jeg troede, han var meget, meget god. Så er der Lukaku, som er en af de bedste strejdere i Premier League. Disse to fronter er meget, meget gode, og det er forskellen mellem disse klubber. Pulis fejlede ikke hans side s første to mål, en opportunistisk finish fra Kevin Mirallas og et smukt stykke håndværk fra Morgan Schneiderlin, der kom i hurtig ild i slutningen af første halvleg, bankede The stuffing fra de besøgende. Jeg tror ikke det afspejlede spillet, men indrømmede de to mål før halvtid dræbt os, sagde han. To mål på fem minutter påvirket mentalt spillerne. Frem til det tidspunkt var vi godt i spillet. Vi har ikke kastet håndklædet i alt, spillerne har arbejdet rigtigt hårdt. Koemans spiritus blev kun dæmpet af to stykker af skuffende skadenyheder, James McCarthys seneste hamstring-relaterede tilbageslag og Leighton Baines håndhævede tilbagetrækning i halv tid. Leighton havde et problem med ryggen, han kunne ikke flytte mere, det var grunden til at ændre sig, forklarede han. Og James har igen nogle problemer på hans hamstring. Det skete i begyndelsen af sidste uge, det er virkelig smertefuldt for drengen og også for mig, fordi jeg kan lide ham. Det er ikke en stor hamstring, måske en eller to uger, men jeg er virkelig skuffet.
|