Bone and Joint Health
October 13, 2025, 02:29:02 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Liverpool trøjer Det er ifølge franske nyhedsudsalg Le 10 Sport, der har lavet en sensationel påsta  (Read 222 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 29, 2019, 11:54:54 PM »

Dortmund trøjer Det er ifølge franske nyhedsudsalg Le 10 Sport, der har lavet en sensationel påstand om, at Lyon-angriberen har en finansiel aftale på plads med Gunners. Arsenal havde et bud på 29 mio. Kr., Der blev afvist af Lyon i sidste uge, hvilket fik Ligue 1-klubben til at frigive en dortmund trøjer erklæring, der insisterede på, at han ikke ville forlade. Men Sky Sports rapporterede i går, at et forbedret tilbud skal indgives. Arsene Wenger har bekræftet, at han er på jagt efter en angriber med Olivier Giroud, der sandsynligvis vil savne starten af ​​sæsonen, og Danny Welbeck bliver såret. I øjeblikket har jeg ikke for mange angribe muligheder for erfarne spillere, sagde han. Der er også nogle få spillere, der ikke spillede, som Cazorla og selvfølgelig Ozil og Ramsey er hjemme. Giroud er heller ikke her. Så vi har muligheder, men vi vil stadig se ud for at finde en mere. Lyon manager Bruno Genesio har nægtet at udelukke muligheden for at sælge Lacazette. Han kan forlade, hvis Lyon vil have ham til, sagde roma trøjer Genesio. Der er nogle tilbud, som du ikke kan nægte. Mit ønske som manager er, at de bedste spillere bliver og Lacazette er meget vigtigt for holdet. Jeg har været forsikret af min præsident om, at vi vil holde spillerne. Du ved aldrig, hvad der kunne ske helt frem til den 31. august. Lacazette lavede 34 chelsea trøjer top-flight optrædener sidste sæson og scorede imponerende 21 mål i processen.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: