Bone and Joint Health
October 13, 2025, 12:52:53 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Chelsea tröja Jones låser horn med Cormier för andra gången i sin karriär vid UFC 197 den 23 april.  (Read 110 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 26, 2019, 12:45:25 PM »

Chelsea tröja Jones låser horn med Cormier för andra gången i sin karriär vid UFC 197 den 23 april. Den 28-årige spelade en enhällig besluts seger över DC förra gången de korsade banor och är mycket självsäker av den upprepande som feat nästa månad. Vid en presskonferens före kampanjen förra månaden uppmuntrar fansen kraftigt Cormier när hans namn utropades av Liverpool tröja annonsören. I skarp kontrast till Cormier fick Jones, 21-1, en uppmuntrande mottagning från fansen. Och Bones, som kommer att kämpa för första gången sedan de återinförts till den aktiva rosteren, anser att ett stort antal MMA-anhängare är angelägna om att se honom spela in en andra på varandra följande seger över hans bågival. Jag sa till folk att se mig göra de rätta sakerna och jag tror att de vill se en comeback-historia, berättade han för MMA Hour. Just nu försöker jag representera saker som att komma tillbaka från saker och aldrig ge upp på dina drömmar. Och jag tror att jag representerar hopp på ett sätt. Jag är en kille som verkligen gjorde mycket bra saker och jag förstörde mycket. Jag kraschade och jag brände. Jag kunde ha tagit mitt liv och lät det fortsätta att spira ner. Men i stället kämpar jag för att inte bara få tillbaka de saker som jag har förlorat, men jag kämpar för att leva mitt liv bättre än jag gjorde tidigare. Gör det nyktert och ta saker mer allvarligt. Min idé för mig själv är att i slutändan vara någon som kan inspirera andra människor att städa upp sina liv och förändra sina liv runt det. Det är vad jag försöker representera. Tänk någonstans jag skulle vara en representant för hoppet fotbollströjor barn för vissa människor. Och jag tror att DC är typiskt för att representera den en person som berättar för dig eller du kan aldrig få mitt liv tillbaka eller vara på rätt spår. Jag tror att han bara är en antagonist, fortsatte han. Många människor har misslyckats själva och har lämnat sig ner och de drar styrka från att se att någon annan gör rätt saker och vänder sina liv runt. Och DC är den där läraren i skolan som säger du kan inte göra det, du kan inte vara nykter, du vann inte vara en bra person, ditt liv är över, du får inte en Andra chans . Jag tror bara att han försöker få honom att komma Chelsea tröja över som en bättre person, spela den höga och mäktiga rollen. Jag tror bara att han är i vägen för en återkommande historia som folk vill se.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: