Bone and Joint Health
October 12, 2025, 06:21:27 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Lazio trøje Jose Mourinho er begejstret for at være på vej tilbage til Wembley for første gang side  (Read 133 times)
CristinaEl
Full Member

My name is Lucile from Wittlingen studying Environmental Studies. I did my schooling, secured 72% and hope to find someone with same interests in Coloring.

View Profile
« on: January 30, 2019, 12:43:31 AM »

Chelsea trøje Jose Mourinho er begejstret for at være på vej tilbage til Wembley for første gang siden han tilslutter Chelsea. Blues vil konkurrere om Capital One Cup-finalen efter at have slået Liverpool 1-0 i deres semifinale andenbenskamp i Stamford Bridge i aften. Branislav Ivanovic ledes i en ekstra tid vinder for at afvikle den klassiske cup slips, da begge hold kæmpede tand og negle for at gøre krav på deres stedet i fodboldens hjem. Mourinho s side så en vej til Wembley blokeret i weekenden som roma trøje Bradford slået dem ud af FA Cup Men Special One vil med glæde komme til udtryk i League Cup under buen og siger fansen hjalp med at få Chelsea over linjen i aften He Sagde: Det vigtigste juventus trøje er, at vi vandt. Gruppen er glad og gruppen fortjener meget, og tilhængerne var fantastiske. Wembley er wembley. Fansene skubber os til Wembley. Fans er et mål, der er sket for mig. Mine tottenham trøje Ramires er tilbage. Det er den næstbedste nyhed om dagen. Den første er, at vi er i finalen og den anden er, at min Ramires er tilbage efter så mange Uger af arbejde. Mourinho var også hurtig til at rose en Liverpool side, der skød sit team helt på broen i et slips, der ofte truede med at koge over. Han tilføjede: Great arbejde af Brendan, ændre formen og mode i spil. Måden de startede sæsonen på var ikke. Går i den rigtige retning, og han var intelligent nok til at ændre og skabe et nyt hold. Dette er et nyt Liverpool-hold - og en meget vanskelig modstander. Jeg er endnu gladere, fordi vi slog et meget godt hold over to ben.

Here is my website - chelsea trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: