CristinaEl
Full Member

My name is Lucile from Wittlingen studying Environmental Studies. I did my schooling, secured 72% and hope to find someone with same interests in Coloring.
|
 |
« on: January 26, 2019, 01:18:31 PM » |
|
Chelsea trøje Det er ifølge tidligere Manchester United stjerne og pundit Gary Neville. Blues-chefen skiftede til en 3-4-3 formation efter deres nederlag til Liverpool, med Luiz, Cesar Azpilicueta og Gary Cahill på bagsiden. Den italienske s swap har resulteret i, at John Terry ser fra bænken efter en skade fravær. Og Neville regner med Luizs fine forestillinger, kan en delrolle være Terrys eneste mulighed. De tre på bagsiden passer perfekt til David Luiz. Han passer arsenal trøje ikke i ryggen fire, fortalte Neville Metro. Men jeg synes at spille i tre, især med N Golo Kante inter trøje og Nemanja Matic, der spiller foran ham, og han synes at træffe gode beslutninger. Han synes at være fri af det. Han synes at være mere moden. Jeg tror også Conte er en meget god, godt boret defensiv træner. Så i sidste ende synes jeg det ser rigtig godt ud. Jeg tror at have Kante og Matic foran ham og have de to spillere på begge sider, hvilket giver ham en god platform til at vise sit bedste. I John Terrys alder kan han slappe af om ikke at være i holdet. Han klatrer i fodboldbjerget virkelig med hvad han har gjort. Jeg tror det ikke. Det er jo jo jo John Terry er blevet udeladt mere, jeg tror nu på grund af hans alder og det faktum, at roma trøje han blev skadet, jeg tror folk accepterer det er den rigtige ting at gøre, og det er ikke det store Chok, at det måske engang har været, selvom John vil være fast besluttet på at komme ind igen.
|