Bone and Joint Health
October 13, 2025, 01:23:29 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Psg trøje Gareth Southgate har den nødvendige hensynsløse stribe til at være Englands næste faste m  (Read 115 times)
CristinaEl
Full Member

My name is Lucile from Wittlingen studying Environmental Studies. I did my schooling, secured 72% and hope to find someone with same interests in Coloring.

View Profile
« on: January 26, 2019, 01:26:30 PM »

Lazio trøje Gareth Southgate har den nødvendige hensynsløse stribe til at være Englands næste faste manager, ifølge John Stones, og medlemmerne af hans første hold er imponerede over den tid, han har taget for at tale med dem individuelt, siden de indkaldte til St Georges Park denne uge . England står overfor Malta lørdag i den første af Southgates midlertidige stewardship i fire spil, da han styrtede op fra sin rolle med under 21erne for at erstatte Sam Allardyce. Alligevel er der allerede tillid inden for truppen, der blev udtalt af Manchester City-forsvareren Stones, som var kendt for den 45-årige i junior-opstillingen, at Southgate har kvaliteten og måske lige så signifikant selvtillidet, når Det kommer til vanskelige beslutninger at tage stilling på fuld tid. Spurgt, om Southgate, som har tjent 57 caps i en international karriere, der strækkes over otte år, er hård nok til at påtage sig rollen, sagde Stones: At være en forsvarer tror jeg, det er født i ham. Hver leder ved hvornår at have det hensynsløse strejf ved at fortælle spillerne, hvad de har brug for. Nogle gange er det ikke, hvad arsenal trøje disse spillere vil høre, og jeg har oplevet det [med Southgate] i under-21erne. Jeg har været i situationer i spil, hvor vi ikke spillede godt og gjorde hvad han ønskede, og han kom ind på halv tid og fortalte os netop det. Vi fortsatte med at vende det rundt, og det er en god kvalitet at have. Jeg kan ikke se hvorfor han ikke kunne tage rollen. Han kender alle spillerne, han har været i opstillingen, og han har været god til under-21erne. Om sommeren fik han sølvtøj [ved Toulon turneringen]. Det er en ny udfordring og et kapitel for ham, og jeg er sikker på, at han vil relishing komme her og arbejde og forsøge at gøre sit bedste i disse fire spil. Uanset hvad der sker efter det er ned til FA. Men han bringer stor ro til gruppen, og han taler altid med hver spiller hver for sig, hvilket er en god karakteristika for at have som leder, at bruge lidt tid og rådgive individer. Hver leder taler til et hold som en kollektiv, men jeg tror, dortmund trøje ​​at gutterne virkelig værdsætter, når han taler en om en og giver råd om gode og dårlige ting. Vi ved alle, at vi skal forbedre. Stones, genoplivet af hans sommerflyt til Manchester City, forventes at vinde sin 12. cap mod Malta, og Southgate vil intensivere sidens taktiske forberedelser i St. Georges Park på torsdag. Han har ofte beskæftiget sig med en diamantformation med under 21erne, og hans seniors side kan udmønte sig til en lignende tilgang mod et hold rangeret 176th i verden, og de piskede drenge vælger sektionen. Det kunne betyde Dele Alli ansat på spidsen, der opererer lige foran Wayne Rooney og Jordan Henderson, og Eric Dier forankring. Marcus Rashford, der scorede et hat-trick for Southgates Under-21s mod Norge i sidste måned, vil sandsynligvis starte i front i et angrebsmæssigt udvalg med det formål at udnytte den tidlige momentum i gruppen efter en traumatisk par måneder. For enhver manager der har været her, om Roy Hodgson eller Sam Allardyce, er det altid det samme: Vi ønsker at vinde for os, for coachingpersonalet, for fansen, for alle, der er involveret i England, siger Stones. Og helt sikkert for Gareth nu, mens han er her med sin coaching personale. Det kommer til at være et spændende chelsea trøje fire spil og forhåbentlig vil det også være godt for fremtiden.

Here is my website - chelsea trøje
Pages: [1]
  Print  

Jump to: