Bone and Joint Health
October 13, 2025, 11:49:21 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Liverpool drakt Mbokani og hans kone kom nær å være fanget i Brussels Airport Eksplosjoner. Norwich  (Read 87 times)
JennaAze29
Newbie
*

Name: Isobel Probst My age: 32 years old Country: Switzerland Home town: Medikon Postal code: 8620 Address: Schuetzenweg 108

View Profile
« on: January 26, 2019, 02:27:30 PM »

Bayern Munchen drakt Mbokani og hans kone kom nær å være fanget i Brussels Airport Eksplosjoner. Norwich City-spissen Dieumerci Mbokani har pensjonert fra internasjonal fotball etter demokratiske republikken Kongo truet ham med sanksjoner når han tapte en kamp etter snevert unnslippe Brussel terrorangrep. Mbokani, 30, hadde vært på vei til å bli med landslaget for Angola da han holdt på å bli fanget opp i forrige måned s Eksplosjoner på Zaventem flyplass. Den tidligere Anderlecht og Dynamo Bayern Munchen drakt Kiev-spiller sa han og hans kone ville være død hadde de ikke kort their forsinket adgang til flyplassen. Han har senere besluttet mot fullføre reisen til Kinshasa Roma drakt og DR Kongo fotballforbundet president Konstant Omari truet med å straffe ham som resultat. Mbokani, som scoret i Norwich 3-2-seier over Newcastle i helgen, har nå sagt at han ikke lenger vil en gjøre seg tilgjengelig for DR Kongo. Jeg fortalte den behandlingen som det var reservert for meg å være urettferdig, Liverpool drakt sa han til Top Kongo FM. Det er derfor, etter å ha diskutert det med min familie og venner, har jeg besluttet å trekke seg tilbake. Omari hadde nok frem Cedric Bakambu sa Villarreal var på et fly som måtte bli omdirigert til Charleroi etter angrepene på Brussel. Da gjorde han alt for å komme og bli med landslaget, presidenten til. Vi ringte Mbokani å tilby ham en annen mulighet, slik at han kan komme i Kinshasa, men han fikk oss til å gå rundt i sirkler, og til slutt han gjorde t kommer. Skal livet til en person bli avvist? Mbokani men sa han ikke hadde blitt kontaktet for å gjøre det kjent i kjølvannet av angrepene at han var usikker på om han kunne reise for Angola spill. Siden den dagen har ingen ringte meg, sa han. Verken sjefen, og heller ikke president Omari - ingen.

Also visit my blog post ... Roma drakt
Pages: [1]
  Print  

Jump to: