Bone and Joint Health
April 21, 2025, 08:25:25 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Fiorentina trøjer Antonio Conte har svaret på Diego Costas påstande om, at Chelsea har behandlet ha  (Read 189 times)
JosefaOof
Sr. Member

I am Ellie from Makkinga. I love to play Bass Guitar. Other hobbies are Amateur radio.

View Profile
« on: January 26, 2019, 05:17:24 PM »

Bayern trøjer Antonio Conte har svaret på Diego Costas påstande om, at Chelsea har behandlet ham som en kriminel ved at sige at angriberen er i klubbenes fortid. Costa er fast besluttet på at tvinge en vej tilbage til Atlético Madrid og mener, at Chelsea prissætter ham ud af et skridt til sin tidligere klub. Han har tæmmet Chelsea ved at nægte at vende tilbage til træningen før en mulig overførsel og har tilbragt de sidste uger med at miste championerne i en række utrolige interviews fra Brasilien. Chelsea insisterer på, at spilleren, der har to år tilbage på sin kontrakt, skal opretholde sin egnethed og gøre sig tilgængelig til udvælgelse. Alligevel synes Contes holdning i modsætning til klubben. Chelseas manager grinede, da Costas kommentarer blev sat til ham og udelukket udsigten til at lazio trøjer plukke ham igen. Det er godt, sagde Conte. Jeg foretrækker at grine. Jeg kan fortælle dig, at alle, der var i Chelsea, ved godt, hvad der skete i sidste sæson med Diego. Det er sjovt, dette interview. Conte blev presset på, om han ville vælge Spanien fremad, hvis han vender tilbage til London. Nej, sagde italieneren. Jeg er ikke interesseret i at fortsætte dette problem. Jeg gentager: For mig er det tidligere. En talsmand fra Chelsea tilføjede: Antonio vil ikke kommentere yderligere om dette emne, og heller ikke klubben. Vores holdning er tydelig. Jeg tror ikke, det er noget, vi kommer ind i offentligt. Som Chelsea-spiller har vi sagt, at han skulle vende tilbage til Chelsea, og det er her, vi vil forlade det. Costa har gjort livet vanskeligt for Chelsea siden han blev offentlig med krav i juni, at Conte fortalte ham i en sms, at han ikke var en del af hans planer. Chelsea, der spiller Tottenham Hotspur på Wembley søndag efter at have åbnet deres titelforsvar med et shambolic home-nederlag af Burnley i sidste weekend, hævder, at fremføreren og hans agent, Jorge Mendes, har kendt siden januar, at han kunne forlade denne sommer. Men Costa er frustreret Chelsea fortsætter med at spørge Atlético for £ 50m. Han sagde torsdag, at hans destination for denne sæson napoli trøjer var allerede defineret, men på fredag ​​indrømmede han, at han måske skulle ændre sine planer, hvis forhandlingerne med spanierne fortsætter med at bevæge sig langsomt. Chelsea underskrev 28-åringen for 32 millioner pund fra Atlético for tre år siden, og han mener, at de burde sænke deres værdiansættelse. Jeg har demonstreret, at jeg bryr mig om Atlético og har interesse i at spille for dem, fortalte Costa til ESPN Brasilien. Men hvis Atlético og Chelsea ikke kommer til en aftale, og Atlético ikke gør lazio trøjer en stor indsats, kan jeg ikke fortsætte med at spille for en klub, der ikke vil gøre en større indsats for at prøve at underskrive mig . Jeg ved, at denne [store indsats] vil ske, men hvis det er at betale det beløb, som Chelsea ønsker, vil det ikke være muligt. Det, jeg ved, er, at dette tilbud, Chelsea får, er større end hvad de betalte, så jeg har givet dem noget tilbage i alle sanser. Min agent sagde, at Chelsea vil have noget, Atlético ikke kan komme tæt på. Da vi hørte Conte ikke ønskede mig mere, gik min agent for at finde ud af, om der var interesse fra Atlético for mig at komme tilbage. Selvfølgelig for den varme og respekt, jeg tjente der, viste de interesse. Men de ville ikke betale en formue. Costa ønsker at beslutte sin egen fremtid efter at have hjulpet Chelsea til at vinde ligaen to gange i tre årstider. Chelsea har tilbudt mig flere klubber, men jeg var meget klar med dem, sagde han. Jeg sagde, hvis jeg ikke er en del af lederens planer, vil jeg gerne vælge min destination. Jeg vil ikke lade dem bestemme bare for at få flere penge. Jeg tror, ​​at de bør tage højde for alt, hvad jeg har gjort. Det er ikke min skyld, at jeg ikke er i klubben. Hvis det var nede for mig, ville jeg spille. Det har allerede været en måned. Helligdage er gode, men det bliver trættende.

Have a look at my blog post ... juventus trøjer
Pages: [1]
  Print  

Jump to: