VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.
|
 |
« on: January 26, 2019, 05:20:53 PM » |
|
Lazio trøjer Bryan Oviedo har underskrevet en ny tre-og-halv-årig aftale, der binder ham til Everton indtil juni 2019. Den 25-årige Costa Rica-forsvarer, der ankom til klubben fra København i august 2012, fortalte klubbens hjemmeside: Jeg er virkelig glad for at begå min fremtid til Everton, fordi dette er en speciel klub og for mig et sekund hjem. Oviedo, barcelona trøjer der led for et brudt ben for to år siden, fortsatte: Da jeg oplevede nogle virkelig hårde tider, den hårdeste af min karriere, var alle bag mig - lederen, personalet, spillerne og fansne og støtten hjalp mig igennem og gjorde mig stærkere som en person og som spiller. Jeg føler, at bayern trøjer jeg er i det bedste øjeblik i min karriere. Jeg har oplevet nu. Da jeg først kom her var jeg 22 år gammel og nu er jeg 25 ... 26 næste uge. Jeg har større tillid, og jeg har en ægte ambition om at vinde et trofæ til Everton. Vi har klare mål som et hold. Vi ønsker at vinde en kop, og vi vil fortsætte med at opbygge os til en top Premier League-hold. Lederen er klar over, at han vil opbygge et vindende hold, og jeg vil gerne spille min rolle i dette, fordi han har hjulpet mig med at udvikle min karriere ved at tro på tottenham trøjer mig. Han går sammen med Phil Jagielka, Kevin Mirallas, Arouna Koné, James McCarthy, Brendan Galloway og Luke Garbutt på listen over spillere, der har begået deres langsigtede futures til klubben siden juni 2015.
|