VernNecais
Full Member

I'm Tanisha and I live with my husband and our 2 children in Lammhult, in the NA south area. My hobbies are Rock collecting, Gongoozling and Rock climbing.
|
 |
« on: January 26, 2019, 05:28:12 PM » |
|
Liverpool trøjer Barcelona utility man Sergi Robertos fremtid er blevet sat spørgsmålstegn ved, at Manchester United-bossen Jose Mourinho har kontaktet den catalanske klub. Diario Gol rapporterer, at Mourinho har kontaktet sine tidligere medarbejdere over et potentielt bud på den spanske internationale. De catalanske giganter forbereder for øjeblikket nye kontrakter for duo Gerard Pique og Roberto, der har været forbundet med en flytning væk fra barcelona trøjer Camp Nou i nyere tid. De nye tilbud forventes at holde begge på klubben indtil 2022, da Robert Fernandez kaster et øje på lang sigt, da de forsøger at undgå en anden exit som Neymar i sommer. Det gælder især Sergi Roberto. Den homegrown midtbanespillerens frigivelsesklausul ligger i øjeblikket på kun 40 millioner euro, og med flere europæiske klubber interesseret, er der bekymring for, at en engelsk klub ikke vil tøve med at fork ud et sådant tottenham trøjer gebyr, med United ekstremt ivrig. Roberto, som Pique, har været regelmæssig i Ernesto Valverdes side, da de har lavet en perfekt start på deres La Liga kampagne. Min liverpool trøjer kontraktfornyelse er på rette spor, fortalte Roberto en pressekonference før Barcas Champions League-kamp mod Sporting Lisbon i sidste måned. Jeg har været Barcelona fan siden jeg var lille. Der er altid samtaler, der skal høres, men jeg er sikker på, at vi kommer til en aftale. Den alsidige spanier har også haft mere spilletid i sin naturlige midfieldrolle, idet han kun udfylder ryggen, når Nelson Semedo er blevet rustet. Det kunne vise sig at være afgørende for at holde ham glad på lang sigt.
|