OfeliaMors
|
 |
« on: January 26, 2019, 05:52:01 PM » |
|
Juventus tröja Queens Park Rangers-kaptenen Massimo Luongo säger att hans sida borde ha kommit bort med en poäng på Aston Villa på tisdagskvällen. Hoopsna föll till Jonathan Kodjias slag efter bara fem minuter, men besökarna kom tillbaka i matchen. Klara lyckades få bollar in i lådan, och när Matt Smith och Conor Washington kom fram såg de ett större hot i den sista tredje Luongo, som var överallt på planen vid Villa Park, sätta in en bra prestation och erkände hans lag- Mates var dumbfounded de fick inte vad de förtjänade. Vi borde ha fått en poäng, definitivt. Alla kom av den tonen känner sig Liverpool tröja optimistiska, berättade han för att få West London. Resultatet var där, resultatet var inte t.jpg resultatet var t.jpg resultatet var inte besegrat men båda helt olika föreställningarna fick inte något ut av det för att vi var på topp. Vi förväntade oss att Villa skulle börja bra, de var en bra sida, vi blev bara fångade lite. För att vara rättvis, blev de väl övervägda. Du frågar dem spelare, de höll också på. Luongo tror att Rangers inte erkände så tidigt, det kunde ha varit en annan historia i West Midlands. Vid halvtid var det bara uppmuntrande ord, gaffern var full av Barcelona tröja beröm och jag tror att vi var ännu bättre under andra halvåret, tillade han. Jag tror bara inte att vi behöver ändra någonting, alla på planen gjorde det bra. Kanske behövde jag lite tur, En helt annan poäng Jag tror att hela punkten i denna process nu ska använda alla spelare, eftersom det har varit en lång årstid. De främre två, tre och fyra, vad vi än spelar med, har utvecklat relationer på planen. Det är praktiskt att ha Chelsea tröja olika spelare som ändrar och byter saker framåt, för att lag kan räkna ut det. På sin egen personliga framträdande var Luongo glad att ta tjusningarna från de rörande Hoops fansen, och han åtnjuter verkligen det ansvaret. Jag tror att chefen har lagt det på mig i det mittfältet. Luke Freeman var också där hos Villa, men som en ut och ut mittfältare var det bara jag och Sean Goss, sa australien. Gossy har inte spelat för många första lagspel, så gaffern har lagt det ansvaret på mig och jag lägger det på mig för att vara lite ledare och lägga till vad jag bara är glad att göra Min del. Om spelet Går bra för mig Jag letar efter andra saker att dra av och hjälpa andra. Luongo kom också upp mot internationell lagkamrat Mile Jedinak, Villa egen egen skeppare. Och han njöt av slaget Det var inte konstigt, jag älskar att spela mot honom, sade han. Det första spelet på vår plats var en bra kamp, det var mer en duell på mitt mittfält. I kväll är vi båda rätt i det, fullt av Action, så jag tycker alltid om att leka mot mina kamrater.
|