Bone and Joint Health
April 10, 2025, 11:36:37 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Juventus tröja Craig Burley säger att Spurs har vunnit på Arsenal på grund av Arsene Wenger, men av  (Read 317 times)
OfeliaMors
Sr. Member

I'm Yukiko and I live in Bobigny. I'm interested in Environmental Studies, Roller skating and Danish art. I like travelling and watching NCIS.

View Profile
« on: January 26, 2019, 07:53:38 PM »

Chelsea tröja Craig Burley säger att Spurs har vunnit på Arsenal på grund av Arsene Wenger, men avfärdar tanken på ett kraftskifte. Watford-anfallaren Troy Deeney säger att Arsenal har förlorat sin rädslafaktor och insisterar på att Arsene Wengers sidokamp för att komma tillbaka till ett spel när de är bakom. Deeney, 28, var pivotal upp som Watford gjorde två gånger i 13 minuter för att chocka Arsenal 2-1 i januari. Juventus tröja Och framåtriktaren tror att Gunners är i försvar. Det enda jag säger när du spelar Chelsea tröja Arsenal, det finns ingen rädsla, sa Deeney BBC Radio Five Live. När du spelar en hård centerhalv som Eric Bailly på Manchester United, står du upp mot honom och tror att han kommer att ge mig en whack. Det finns ingen i det Arsenal-laget som du verkligen fruktar. Du känner att du kan springa igenom dem. De är bra fotbollsspelare, mycket bättre än jag, jag kan inte förneka att jag bara tror att det finns det mjuka centrum för Arsenal. Arsenal är fem poäng på topp fyra och har fallit för att chocka nederlag till Crystal Palace och West Brom under Liverpool tröja de senaste veckorna. Och Deeney säger att klubben saknar deras rivals kamp. Jag hittar alltid när Arsenal går bakom, jag är inte säker på att de kommer att komma tillbaka och vinna 2-1, sa han. Oavsett om det är Burnley eller Man United, känner jag inte, jag har inte det förtroendet för dem, men om du börjar sparka dem.

Also visit my site :: Liverpool tröja
Pages: [1]
  Print  

Jump to: