Bone and Joint Health
October 14, 2025, 01:22:47 AM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: SMF - Just Installed!

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Napoli tröja barn Andy Murray är igång på årets Wimbledon efter en rutin seger över sin första någo  (Read 196 times)
GQWDani871
Full Member

I'm a 40 years old and work at the high school (Architecture). In my spare time I try to learn English. I have been twicethere and look forward to go there sometime near future. I love to read, preferably on my ebook reader. I really love to watch

View Profile
« on: January 26, 2019, 08:00:05 PM »

Inter Milan tröja barn Andy Murray är igång på årets Wimbledon efter en rutin seger över sin första någonsin brittiska motståndare vid Championships. Den brittiska nr 1 lättade förbi Stockports Liam Broady i Round One på SW19 när Juventus tröja barn han vann 6-2 6- 3 6-4 på centraldomstolen. Det var inte något drama här som skottet utmärkte sig i sydvästra London i blustiga förhållanden på Center efter att Serena Williams hade börjat sitt titelförsvar med en seger. Murray, som tog under två timmar två skickar ut jokertecknaren, fortsätter nu att möta Yen-Hsun Lu på torsdagen efter att ha lämnats en favoritritning. Otroligt, efter att ha gått ett decennium utan att vända mot en bror, var den här triumfen Murray s tredje i en månad efter att Chelsea tröja barn hans segrar över Aljaz Bedene och Kyle s Edmund vid drottningens Murray sa: Barcelona tröja barn Jag fungerade ganska bra Offensivt trodde jag att jag gjorde lite Bra saker. Kanske defensivt kunde jag ha gjort lite bättre. Men den första matchen är alltid knepig. Vi har aldrig spelat var förut men vi är inte så lätt att spela någon du känner så bra, men det gjorde jag okej. När vi började matchen försöker vi båda vinna, men det gör det inte lättare Liam spelade bättre När matchen fortsatte. Murray har återförenats med tränare Ivan Lendl för Wimbledon och det kloka gamla huvudet var tillbaka i sin lådan för första gången på en Grand Slam sedan deras möte Lendly kommer att ha varit nöjd. Att se hans elev avlägsna sig här och få jobbet gjort Som tuffare tester väntar på vägen till finalen.

Check out my web site: PSG tröja barn
Pages: [1]
  Print  

Jump to: