NolaIngle
Full Member

My name is Joey (38 years old) and my hobbies are Table tennis and Machining.
|
 |
« on: January 26, 2019, 08:38:48 PM » |
|
Liverpool trøjer børn Den fjerde på lidt over et år. Manden, der tjente klubben som spiller i 1990erne og mellem 2001-06 som leder af Loftus Road. Efter at han forlod Rangers med en kampagne under hans bælte fra League One, vandt han kampagner fra Championship til Premier League med både Blackpool i 2010 og Crystal Palace. Han lagde sin første prioritet - for at galvanisere et misfiring-hold. Jeg føler mig æret, privilegeret og stolt, fortalte han klubben sin officielle Roma trøjer børn hjemmeside. Det er et stort øjeblik for mig, og jeg er glad for at være tilbage her. Jeg har lyst til jeg er lige tilbage nu, og jeg kan ikke vente på at komme i gang. Han tilføjede: Jeg Real Madrid trøjer børn elsker Les, Lee og vores fantastiske ejere, vi kan ikke være stolte af. Kender nogen denne klub bedre end mig? Sikkert ikke. Har det ændret sig meget? Måske. Men jeg ved hvad det betyder for alle derude. Folk vil dø for denne klub - og jeg vil have, at vores spillere skal vise, Napoli trøjer børn at de er så meget som de er. Mit job er at forsøge at hjælpe denne gruppe til at forbedre, især på Loftus Road, hvor fansne elsker at se folk udtrykke sig. Jeg vil forsøge at galvanisere denne gruppe og gøre mine ejere smil. Forhåbentlig er dette starten på noget her. Direktør for fodbold, Les Ferdinand, hilste Holloway velkommen: Det er en spændende aftale for fodboldklubben og en jeg er sikker på, at tilhængerne fuldt ud vil omfavne, tilføjede han. Han kender klubben inde ude, men endnu vigtigere end det kender han Championship inside-out. Han har formået at arbejde på sit hold og har altid haft stor succes.
|